середа, 19 вересня, 2018, 17:27 Економіка
У Мінекономіки представили експортний бренд України
Експортний бренд України. Фото: twitter.com/EPOUkr
Експортний бренд України. Фото: twitter.com/EPOUkr

18 вересня у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України відбулась презентація експортного бренду України, за допомогою якого українські товари та послуги будуть просуватись на міжнародні ринки.

Про це повідомляє прес-служба відомства.

Як йдеться у повідомленні міністерства, експортний бренд допомагає експортерам суттєво збільшувати обсяги продажів.

«Українські експортери презентуватимуть Україну у світі ідентично й послідовно, забезпечуючи: єдине візуальне брендування українських експортерів на міжнародних ЕКСПО та галузевих виставках;

послідовну комунікацію основних повідомлень експортного бренду та характеристик українських товарів через маркетингові та рекламні матеріали; систематичне інформування про можливості і конкурентні переваги експортно орієнтованих галузей України», – підкреслено у повідомленні.

У презентації експортного бренду України взяв участь, зокрема, віце-прем’єр-міністр – міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів, який акцентував на важливості події.

«Експортний бренд допоможе покупцям по всьому світу краще впізнавати українську продукцію. Це зможе об’єднати різні за асортиментом і типом товари та послуги під єдину візуальну концепцію та стилістику. Звісно, так буде створений додатковий візуальний зв’язок між різними галузями та секторами. Що, у свою чергу, буде сприяти торгівлі та кращій конкурентоспроможності українських товарів на світових ринках. Адже цей бренд базується на Бренді UkraineNow, раніше затвердженого Урядом України», – зазначив Степан Кубів.

«Запуск експортного бренду – важливий крок у наданні допомоги українським компаніям у використанні в повному обсязі унікальних можливостей, що запропоновані в рамках Угоди про вільну торгівлю між Україною та ЄС. Одним із пріоритетів нашої ініціативи EU4Business є сприяння експорту, приділяючи окрему увагу малим та середнім підприємствам. Ми знаємо, що участь у міжнародних виставках та ярмарках може мати вирішальне значення для успіху експортної діяльності; і наявність потужного експортного бренду відіграватиме важливу роль у позиціонуванні українського бізнесу на міжнародних ринках», – підкреслив керівник Програм співробітництва Представництва Європейського Союзу в Україні Штефан Шльойнінг.

«Досягнення, яке ми відзначаємо сьогодні, є результатом плідної співпраці між Урядом України, зокрема, Міністерством економічного розвитку і торгівлі, та ЄС, на користь українських підприємств та всієї країни. Наявність сильної експортної марки є надзвичайно важливим для українського бізнесу, який прагне розширити свій глобальний потенціал та представляти свою продукцію та послуги на нових ринках за кордоном. Це також необхідно для участі малих та середніх підприємств у торгових місіях та міжнародних виставках. Більш того, експортний бренд, який ми відкриваємо сьогодні, посилить репутацію та прозорість України на міжнародній арені», – зауважив керуючий директор ЄБРР у секторі фінансових установ, керуючий директор ЄБРР у країнах Східної Європи та Кавказу Франсіс Маліж.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-01-23 10:05 :45