неділя, 16 вересня, 2018, 5:00 Суспільство
У Сонячної системи з’явився конкурент з сімома планетами

Астрономи виявили аналог сонячної системи, центром якого є червоний карлик TRAPPIST-1. Нове утворення об’єднує сім планет.

Про це повідомляє vistanews.

Вчені вивчають космічні простори виявили у Всесвіті систему, яка аналогічна Сонячній. Вважається, що саме вона є найбільш придатною для космічної колонізації. Встановлено, що центром новоутворення є червоний космічний карлик TRAPPIST-1, який має сильне випромінювання.

Його розміри досить малі і складають всього 8% від маси Сонця. Навколо нього обертається сім планет розташовані досить близько через холод.

Така компактність формування сприяє періодичному зближенню небесних тіл, що і призводить до розігрівання їх надр.

Встановлено, що TRAPPIST-1 має багато водню, що і сприяє «видування» води. На планетах, які розташовані найближче до червоного карлика також немає води через їхнє велике нагрівання. Поки фахівці впевнені, що на TRAPPIST-1 є тільки первинна атмосфера і лід, який розташований на її околицях. Така система знаходиться на відстані 39 світлових років від Землі.

Вчені порівнюють червоного карлика з Меркурієм, з яким вони схожі своєю кам’янистістю, а ось на Землю TRAPPIST-1 схожа наявністю водню.

Повідомляється, що до 2021 року вчені під керівництвом Джеймса Вебба зможуть виявити і восьму планету в новій системі, а поки вони можуть тільки передбачити її орбіту. Таке відкриття може перевернути канони астрономії.

Як повідомлялось раніше, вчені нарахували більше 1,7 мільярда зірок в нашій Галактиці.