вівторок, 11 вересня, 2018, 14:08 Політика
Бренд Ukraine NOW має стати обличчям України на світових ринках, – А. Біденко
Логотип Ukraine NOW
Логотип Ukraine NOW

7 вересня державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко виступив на III Форумі креативних індустрій, який пройшов у Києві в НСК «Олімпійський». Під час панельної дискусії «Брендинг та позиціонування країни – що ще не так?» він розповів про можливості, які відкриває використання єдиного бренду Ukraine NOW для просування українських товарів та послуг на міжнародних ринках.

Про це повідомила прес-служба Міністерства інформаційної політики.

«Є великі ринки туризму, інвестицій, експорту, обміну освітою, на які Україна поступово виходить як повноцінний гравець. І не маючи свого обличчя, не маючи єдиного голосу, ми втрачаємо. Те що ми зараз намагаємось зробити з брендом Ukraine NOW – це зайти на ринки з однією обгорткою, з одним лицем продукту», – зазначив А. Біденко.

У панельній дискусії також взяли участь Ірина Кузнєцова, офіційний представник Cannes Lions в Україні, директор групи DIALLA Communications; Тетяна Жданова, керівник робочої групи проекту «Туристичний бренд України» у 2013-2014 рр., координатор проекту «Нова міфологія України»; Павло Вржещ, співвласник і креативний директор агенції Banda, та Дмитро Барсуков, СЕО Young & Rubicam Ukraine.

Нагадаємо, 3 вересня 2018 року у Києві у Мистецькому арсеналі відбувся форум «Перспективи брендингу Ukraine NOW в проектах креативних індустрій», організований Міністерством інформаційної політики України разом з командою Ukrainian Fashion Week.

10 травня 2018 року Кабінет Міністрів України схвалив бренд Ukraine NOW, розроблений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-11-16 23:58 :01