понеділок, 10 вересня, 2018, 15:54 Суспільство
Нардеп: Людей навіть не цікавить, хто є власником телеканалів, які вони дивляться
ZIK
ZIK

«Детектор-медіа» колись проводив опитування щодо того, чи цікавить людей, хто є власником телеканалу, який вони дивляться. Тоді понад 65% опитуваних відповіли, що їх це не цікавить.

Про це в ефірі інформаційно-аналітичного проекту «Перші про головне. Коментарі» на телеканалі ZIK розповів народний депутат України Григорій Шверк.

Він підкреслив, що насправді, згідно з законом, політична реклама існує лише після того моменту, коли офіційно оголошені вибори.

«Сьогодні жодної політичної реклами немає. Тому все, що ми бачимо на телебаченні – це просто реклама або «новини». Тому насправді того, що офіційно вважається політичною рекламою, не так вже й багато», – наголосив нардеп.

Натомість те, що пов’язане з політичними партіями або політиками і транслюється в новинах, ток-шоу чи інших форматах, не вважається політичною рекламою, хоча іноді за це платять гроші.

«І чим ближче до виборчих перегонів, все частіше дивлячись ток-шоу, помічаєш, що деякі люди перебувають в одних умовах, а частина – в більш якісних. Тоді ти дивишся це і розумієш, що, мабуть, ті, хто в гірших умовах, просто не платили», – розповідає Григорій Шверк.

На його думку, проблема значною мірою полягає і в тому, що необхідно підвищувати медіаграмотність людей, які дивляться телебачення.

«На жаль, сьогодні маємо проблему. «Детектор-медіа» колись проводив опитування щодо того, чи цікавляться люди, хто є власником телеканалу, який вони дивляться. Понад 65% опитуваних це навіть не цікавить», – підкреслив народний депутат.

За його словами, людям банально «по барабану», хто їм показує новини, проводить журналістські розслідування та різні ток-шоу.

«Зрозуміло, хто є власником кожного телеканалу, адже це відкрита інформація, яку можна знайти на сайтах Нацради з питань телебачення і радіомовлення. Але, на жаль, людей це не цікавить. Мені здається, що і медіа-спільнота, і держава, і всі, хто хоче, щоб наші глядачі споживали якісну інформацію, мають з цим працювати», – підсумовує парламентар.

Як повідомлялося, нардеп Леонід Ємець висловив припущення, що одна лише заборона політичної реклами докорінно не змінить ситуацію. Мовляв, політичні сили, імовірно, знайшли б інші способи, аби просувати себе.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-22 15:40 :02