неділя, 9 вересня, 2018, 6:50 Економіка
Автовиробники: різке збільшення виробництва електромобілів може призвести до соціальної катастрофи

Єврокомісія, можливо, недооцінює наслідки того, як політика «посиленого проштовхування» електромобілів може позначитися на робочих місцях в Євросоюзі, заявила провідна Європейська асоціація автовиробників ACEA.

Про це повідомляє автопортал Avtodream з посиланням на Euroactiv.

Напередодні слухань у Європарламенті пристрасті навколо нових екологічних норм майже досягли точки кипіння.

У понеділок, 10 вересня, Європарламент може проголосувати за запропоноване комісією подальше посилення екологічних норм, зокрема за зниження викидів CO2 за наступні 10 років ще на 30 відсотків з одночасним зростанням числа електромобілів до тих же 30 відсотків від всього автопарку.

Проект Єврокомісії щодо зниження викидів і одночасної державної підтримки екологічно чистого (читай електричного) транспорту піддається критиці з обох сторін. Екологічні активісти вважають його недостатнім і вимагають більш різкого і більш швидкого посилення норм викидів, в той час як автоіндустрія загрожує соціальним вибухом навіть при прийнятті проекту в запропонованому вигляді. Асоціація європейських виробників автомобілів (ACEA), куди входять такі автогіганти, як Volkswagen, BMW і Renault, наполягають на пом’якшенні вимог і вважають реалістичною цифру в 20 відсотків зниження забруднень за наступні 10 років. Тим більше, що саме ця цифра називалася в попередніх документах Єврокомісії, запропонованих в 2016 році.

Насправді побоювання автоіндустрії викликає той факт, що виробництво і обслуговування електромобілів не вимагає такого числа робочих рук, як виробництво автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Електромобілі простіші за конструкцією, вимагають менше ремонту і налаштувань і в цілому мають бути довговічніші, ніж їх бензинові аналоги. Іншими словами, в разі дійсно масового виробництва електромобілів роботу можуть втратити від третини до половини співробітників автовиробництва і автосервісу. А це, на думку ACEA, може привести до того, що вони називають «соціальною катастрофою».

Для підкріплення своєї позиції ACEA представила звіт, який підсумовує ряд досліджень, присвячених впливу впровадження екологічних технологій на робочі місця і загальне зростання економіки. Представляючи цей звіт, генеральний секретар ACEA Ерік Джоннарт наполегливо закликав членів Європарламенту прийняти «реалістичні» норми. Представники комісії, які готували пропозиції для парламенту, не стали безпосередньо коментувати цей звіт, однак заявили, що зменшення кількості робочих місць у виробництві автомобілів з ДВС може бути компенсовано відповідним збільшенням виробництва електромобілів.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-11-13 04:16 :48