понеділок, 3 вересня, 2018, 20:15 Політика
На прикладі Анатолія Гриценка екс-нардеп пояснив, як діють рейтингові маніпуляції
ZIK
ZIK

Саме зараз хтось дуже зацікавлений, щоб Анатолій Гриценко був сильно задоволений своїм другим місцем у рейтингу кандидатів. Натомість сам політик може і не здогадуватися про таку маніпуляцію.

Таку думку висловив політолог Олесь Доній у ефірі програми «Перші про головне. Коментарі» на телеканалі ZIK.

«Щоб правильно проаналізувати будь-яке соціологічне опитування чи рейтинг, потрібно передусім зрозуміти, хто його замовляв. А саме, які структури мають від 10 до 20 тисяч доларів, а це приблизна вартість опитування з репрезентативною вибіркою понад 2 тисячі опитаних, щоб викласти таку суттєву суму за соцопитування», – зауважив Олесь Доній.

Політолог зазначив, що провів невеликий аналіз і знайшов понад 20 прізвищ людей, які або самі сказали, що вони балотуватимуться в президенти, або про це заявили члени їхніх команд.

«Цей список абсолютно відрізняється від тих прізвищ, які часто звучать в опитуваннях. Відтак, ми розуміємо, що викривлення дійсності вже відбувається, навіть на етапі підготовки питання. Натомість реальний перелік прізвищ буде іншим, а відповідно й результати також.

А от саме зараз хтось дуже зацікавлений, щоб Анатолій Гриценко був сильно задоволений своїм другим місцем у рейтингу кандидатів. До того ж сам політик може й не здогадуватися про таку маніпуляцію», – застеріг Олесь Доній.

Як повідомлялося, аналітики розповіли, в який спосіб влада намагається заручитись підтримкою мерів і використати їхній політичний рейтинг перед майбутніми виборами.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-11-21 09:32 :17