четвер, 30 серпня, 2018, 17:33 Економіка
Уніфікація тарифів на порожні вагони не вирішить проблем з перевезеннями, – Укрцемент

Запропонована Мінінфраструктури уніфікація тарифів на порожні вагони не вирішить проблем з перевезеннями вантажів в «УЗ», натомість призведе до подорожчання вартості перевезень для цементної галузі.

Про це, виступаючи під час наради в Державній регуляторній службі України, заявив виконавчий директор асоціації «Укрцемент» Роман Скільський, інформує кореспондент видання «МінПром».

Роман Скільський назвав дві ключові проблеми з перевезеннями вантажів залізницею для цементної галузі.

«Перша проблема – це наявність і стан вагонів. Основні вагони для нас – це цементовози, які на 98% зношені, і в планах «Укрзалізниці» будівництва цементовозів немає. І друга ключова проблема – збільшення терміну оборотності вагонів, який зараз перевищує 12 діб. Уніфікація тарифів на перевезення порожніх вагонів не вирішить жодної з цих проблем», – наголосив Роман Скільський.

Як підрахували в асоціації «Укрцемент», уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до подорожчання вартості перевезень для цементної галузі на 28% при перевезенні на короткі дистанції і на 32% – на довгі при використанні вагонів «Укрзалізниці». За умови використання вагонів приватного парку зростання витрат становитиме 47% і 52% відповідно.

«Це призведе, на наш погляд, до спроб перейти на автомобільний транспорт на коротких відстанях, а на довгих відстанях виробники цементу просто перестануть працювати, оскільки у нас регіоналізація цементного бізнесу досить висока. Цементні заводи є майже у всіх регіонах України, і це призведе до зменшення конкуренції і, відповідно, до зростання цін», – зауважив Роман Скільський.

Виконавчий директор «Укрцементу» запропонував свій варіант вирішення проблем з перевезеннями на залізниці.

«Ми допускаємо, що, можливо, є сенс залучати приватну тягу до перевезень залізницею. Інша проблема – ремонт вагонів, який збільшує термін їх експлуатації. Ми розуміємо, що в «УЗ» немає можливості забезпечити цементну галузь достатньою кількістю цементовозів, і ми готові власним коштом ремонтувати вагони на умовах довгострокової оренди з заліком інвестицій в такий ремонт у вартість оренди», – сказав Роман Скільський.

Як повідомлялося, раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем’єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури і «Укрзалізниці» щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства «Про внесення змін до коефіцієнти, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України, і пов’язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів». Вони вважають, що запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовласників у грошовому вимірі на 5,3 млрд грн на рік.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-21 05:48 :31