понеділок, 27 серпня, 2018, 10:53 Економіка
Одне з п’яти ванільних морозив у Великобританії не містить ванілі, вершків або свіжого молока
theguardian.com
theguardian.com

Дослідження, проведене у Великобританії, показало, що деякі бренди продають морозиво без ванілі, вершків чи свіжого молока.

Одне з п’яти морозив, що досліджувалося організацією із захисту прав споживачів, не містить жодного з трьох інгредієнтів, які споживачі очікують знайти у ванільному морозиві, – інформує видання Guardian.

Три з п’яти видів морозива, що не містили ванілі, свіжого молока чи вершків, є власними брендами мережі супермаркетів Asda, Morrisons та Tesco. Решта два види від Wall’s та Ms Molly’s продаються виключно у Tesco.

Ванільне морозиво традиційно виготовляється зі свіжого молока, вершків, яєчних жовтків, цукру та ванілі.

У досліджених продуктах молоко часто замінювали сухим молоком, а у деяких випадках сироваточними білками. Замість ванілі додавали ароматизатор.

Деякі види морозива містили пальмову олію, кокосову олію, пальмоядрову олію та воду.

До 2015 року у Сполученому Королівстві продукт під назвою «морозиво» повинен був містити принаймні 5% молочного жиру та 2,5% молочного протеїну, проте з часу запровадження Правил маркування харчових продуктів, ці вимоги більше не застосовуються.

Зміни були внесені для того, аби більше продуктів могли носити назву «морозиво».

Цей крок створив умови для розвитку ринку морозива для більш широкого спектру смаків, проте скасування початкових правил також дозволило замінити традиційні інгредієнти більш дешевими.

Переклад з англійської Оксани Вергелес, для ІА ZIK

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-11-13 00:41 :02