четвер, 16 серпня, 2018, 14:21 Політика
ZIK спростовує черговий «вкид» про власника телеканалу
<nbsp;>

Сюжет, опублікований 24-им каналом у четвер, 16 серпня, на їхній сторінці у Facebook про продаж телеканалу ZIK Вікторові Медведчуку не відповідає дійсності.

Наприкінці сюжету, в якому журналісти з 24-го каналу розповідають про політичну фігуру Віктора Медведчука, звучить інформація про нібито придбання політиком низки українських інформаційних телеканалів, серед яких і телеканал ZIK.

Такі висновки колеги з 24-го каналу роблять з «повідомлень ЗМІ». Примітно, що за коментарем безпосередньо до керівництва ZIKу ніхто не звертався. До слова, нещодавно відомий аналітик Atlantic Council Андерс Аслунд у персональному блозі на сайті організації поширив дані фактично від анонімного джерела про нібито продаж телеканалу ZIK Вікторові Медведчуку. Цю неперевірену інформацію, яка так нічим і не підтвердилася, поширив й ресурс «Голос Америки».

Вкотре наголошуємо, що у своїй редакційній політиці телеканал ZIK завжди керується принципом прозорості, неупередженості та рівновіддаленості від будь-яких політичних сил. Черговим прикладом того є вчорашній ефір програми «Перші про головне. Коментарі», в якому ведучі разом із запрошеними гостями обговорюють постать Віктора Медведчука, намагаючись розібратися, хто і як докладає зусиль, аби «реанімувати» його у великій політиці.

Відтак команда ZIKу вимагає від колег 24-го каналу вибачень та спростування недостовірної інформації або ж надання доказів зміни власності медіа-холдингу. У разі ігнорування ZIK залишає за собою право звернутися до суду.

Зауважимо, що тема структури власності телеканалу на медіаринку вже не вперше обростає нездоровими чутками з метою завдати репутаційних втрат ZIKу. В часи режиму Януковича телеканал зараховували до власності Клименка (екс-керівник Міністерства доходів і зборів). Потім на сайті телеканалу «Еспресо», який тоді ще належав нардепу Миколі Княжицькому, ZIK зненацька «став» власністю олігарха Курченка (до слова, за цю брехню досі ніхто не перепросив). Пізніше звільнені колишні працівники медіа-холдингу безпідставно «долучали» канал то до колишніх регіоналів, то до представників «Опозиційного блоку».

Наголошуємо, зі структурою власності телеканалу ZIK може ознайомитися кожен охочий, адже її, згідно з чинним законодавством, розміщено у відкритому публічному доступі.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-21 18:37 :22