п'ятниця, 10 серпня, 2018, 10:20 Суспільство
Соціальні медіа-гіганти вдаються до неетичних методів, щоб узалежнити дітей, – відкритий лист психологів США
Фото: telegraph.co.uk/ALAMY
Фото: telegraph.co.uk/ALAMY

Гіганти соціальних мереж використовують «неетичні» методи для утримання дітей в Інтернеті протягом багатьох годин, застерегли експерти галузі.

П’ятдесят американських психологів написали відкритий лист, у якому заявили, що їхня професія використовується «для маніпулювання дітьми заради отримання прибутку», – інформує видання Daily Telegraph.

У листі зазначалося, що «переконливий дизайн» соціальних мереж та відеоігор узалежнює дітей від них та впливає на їхнє психічне здоров’я та досягнення у навчанні.

Підписанти закликали Американську психологічну асоціацію засудити роль психологів у розробці таких технологій.

В останні роки ряд колишніх працівників соціальних мереж розкритикували методи, які використовуються мережами з метою залучити людей до їх використання.

Джастін Розенштейн, який у 2007 році створив кнопку Facebook Like («Подобається»), описав цю функцію, як створення ілюзії псевдозадоволення, та таку, що створює «проблему цивілізаційного масштабу».

35-річний програміст зараз відмовився від користування певними соціальними мережами, такими як Snapchat, яких він порівнює з героїном.

Творець функції «потягни, щоб оновити», Лорен Бріхтер також висловив жаль з приводу її розробки та назвав «узалежнювальною».

Доктор Марк Гріффітс, психолог з Університету Ноттінгем Трент, який спеціалізується на схильності до згубних звичок, розповів The Telegraph, що соціальні медіа та компанії з розробки відеоігор компанії мають піклуватися про молодих людей, які використовують їхню продукцію.

«Немає нічого неетичного у використанні послуг психологів, – сказав він.  Проте неетично, коли у вас є продукти, які викликають проблему серед неповнолітніх і ви нічого з цим не робите».

«Існує велика різниця між покращенням якості та експлуатацією клієнта»,

Він сказав, що підлітки та діти особливо вразливі до проблем з надмірним використанням соцмереж.

Підписанти листа заявили, що вони опублікували його, «щоб привернути увагу до неетичної практики психологів, які використовують приховані методи маніпулювання для залучення дітей до соціальних мереж та відеоігор».

Чим довше люди використовують соціальні медіа, тим більшій кількості можна їх рекламувати. Чим більше геймерів грає у відеоігри, тим більша ймовірність того, що вони витратять гроші на мікротранзакції у цих іграх.

У листі сказано, що ці методи «заохочують дітей до надмірного використання соціальних мереж та відеоігор».

У ньому додається, що такий дизайн маніпулює дитячими слабинками, такими як страх бути відторгненим та потреба у соціальному визнанні.

У листі цитуються дослідження, які показали, що дівчатка, які витрачають більше часу, використовуючи соціальні медіа або смартфони, ризикують мати депресію. Своєю чергою, відеоігри шкодять хлопчикам у їхньому навчанні та перспективах отримати роботу.

«Більшість батьків не знає, що соціальні медіа та відеоігри розробляються психологами та експертами, які використовують розширені методи впливу на поведінку, щоб залучити дітей до своїх продуктів та змусити використовувати їх якомога більше», – попередили підписанти.

Переклад з англійської Оксани Вергелес, для ІА ZIK

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-08-20 02:34 :27