четвер, 9 серпня, 2018, 16:01 Політика
У Ізмаїлі досі ремонтують російські кораблі, які користуються реєстром судноплавства РФ
ZIK
ZIK

Прикро констатувати, що Україна досі ремонтує російські кораблі, які плавають в окупований Крим і навіть використовують російський реєстр судноплавства.

Про це в ефірі інформаційно-аналітичного проекту «Перші про головне. Коментарі» на телеканалі ZIK говорив експерт громадської кампанії «ЄвроПатруль» В'ячеслав Коновалов.

«В Україні досі працює російський реєстр судноплавства через те, що його вважають «лагіднішим». Ба більше, російські кораблі запливають у Ізмаїльський судноремонтний завод, де їх ремонтуються під наглядом того ж російського реєстру», – сказав Коновалов.

Він вважає, що судновласники не переходять на український програму через те, що у ній важчі умови. Але, на його думку, якби Україна хотіла, то вже давно б щось змінила у цьому напрямку.

«Це все можна було б припинити, просто взяти і домовитись, що український реєстр буде простішим по відношенню до судновласників. Бо, коли в Ізмаїл на ремонт заходять російські кораблі, згодом з’ясовується, що ці ж судна в обхід санкцій заходили в порти Криму, що є приводом для арешту», – прокоментував він.

За його словами, було не більше трьох випадків, коли Україна арештовувала російські кораблі, що є проблемою, бо Україна не реагує на такі моменти. Подібна ситуація зараз відбувається і в авіації. Адже не менше 40 російських авіакомпанії досі літають до Криму.

«В обхід санкцій у Сімферополь літають близько 40 російських авіакомпаній. Українська Державіаслужба нараховує їм штрафи, але коли доходить справа до стягнення цих коштів, виявляється, що практично нікого не арештовують. Є лише один випадок, коли закрили авіакомпанію «Доброльот», – розповів Коновалов.

На його думку, саме Державна авіаційна служба України винна у тому, що нікого досі не покарано. Адже вона постійно намагається зняти із себе відповідальність.

«90 відсотків лізингу літаків йде через міжнародні фінансові організації. І, здавалося б, що найпростіше було просто подати позов, наприклад, у Ірландії на те, що треба арештовувати російські повітряні судна, бо вони винні гроші. Але Державіаслужба зображає із себе інфантилів, говорячи, що це повинен робити Мінюст. Мінюст відправляє в Кабмін, а звідти відправляють назад в Державіаслужбу», – додав експерт.

Нагадаємо, міністр інфраструктури України Володимир Омелян вважає, що Росія навмисно використовує незаконно збудований Кримський міст і свої військово-морські сили в Азовському морі, щоб відбити бажання у судновласників заходити в порти Маріуполя та Бердянська.


* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-11-20 09:48 :05