вівторок, 7 серпня, 2018, 12:05 Суспільство
Вітовська: Завдання номер один в Україні – повернути глядача у кінотеатри
ZIK
ZIK

Культура дозвілля та відвідування кінотеатрів в Україні є втраченою через стагнацію та відсутність національного кіно.

Про це в ефірі інтелектуально-політичного проекту «Гра у класику» з Сергієм Рахманіним на телеканалі ZIK говорила актриса Ірма Вітовська.

«Відзнявши кіно в Україні, ніколи не знаєш, скільки воно проіснує в прокаті. Адже завжди є ризик того, що це триватиме не довго. І справа тут не в тому, що у глядача немає запиту, а у тому, що у нас втратилося старше і середнє покоління, яке відвідує кінотеатри», – сказала Вітовська.

За її словами, культура дозвілля та ходження у кінотеатри в Україні є втраченими і потрібно зробити все, аби це змінити.

«Через довгі простої, стагнації і відсутність як такого українського кіно, воно не є популярним. Також були деякі недобрі приклади чи невдачі, які, можливо, виробили певну упереджену думку щодо можливості його конкуренції з іншими фільмами з-за кордону. І тепер завданням номер один є повернути глядача у кінотеатри», – прокоментувала актриса.

Вона розповіла, що середній вік сьогоднішнього глядача у кіно – 15-25 років. Переважно йдеться про жанрове кіно та глядача, який більше споживає екшени та розважальні фільми.

«Молодь потребує спецефектів, а новий український фільм «Брама» – це все-таки фільм, який створений для думаючого глядача. Адже у нас в країні довгий час нетопового існування культури, а також гуманітарної сфери, з’явився великий пробіл між андеграундом, тобто суспільством, яке творить сенси і змісти, та суспільством, яке тільки споживає», – вважає Вітовська.

На її думку, український споживач потребує великої реанімації, терапії, а також праці.

«На державному рівні нарешті зрозуміли, що кінематограф є дуже важливим інструментом доступу. І зараз варто знайти шлях, як працювати з тим, щоб глядач повернувся в кінотеатри, а також як завоювати ступінь довіри та змінювати глядача», – зазначила вона.

Вона вважає, що однією з найкращих платформ популяризації кінематографу є телебачення. 

«Без телебачення не обійтись, адже споживач «сидить на телевізійній кнопці». І треба зробити все для того, щоб дати йому альтернативу інших програм, іншої якості ігрового формату і в телевізійному сегменті. Має відбутись, свого роду, велика культурна революція, яка повинна делегуватися, звичайно, згори і підтримуватись тим андеграундом і людьми, які можуть доносити цей зміст. Тому всі сили мають бути покладені на це», – наголосила Вітовська.    

Нагадаємо, в український прокат вийшов містичний трилер режисера Володимира Тихого «Брама» на основі п’єси Павла Ар’є «На початку і наприкінці часів». Його дія розгортається у Чорнобильській зоні, а Ірма Вітовська зіграла одну з головних ролей у цьому фільмі.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-11-13 22:13 :44