вівторок, 7 серпня, 2018, 16:32 Суспільство
Ведучий «ДокаZу» довів, що усі звинувачення щодо його програми, - ще одна спроба облити телеканал ZIK брудом
ZIK
ZIK

Після того, як низка ЗМІ звинуватили ведучого проекту «ДокаZ» Олексія Шевчука у проплаченому ефірі із колишнім начальником ДФС Романом Насіровим, журналіст пройшов перевірку на детекторі брехні. Відтак, довів, що жодних хабарів не брав, а телеканал ZIK готовий відстоювати своє чесне ім’я в суді.

Ведучий проекту «ДокаZ» на телеканалі ZIK Олексій Шевчук пройшов поліграфічну експертизу. Детектор підтвердив, що той не порушував закону і не брав жодних хабарів за ефір із колишнім головою ДФС України Романом Насіровим.

«Щодо питань тесту, які стосуються отримання 50 тис. доларів від Романа Насірова за участь у програмі «ДокаZ» на телеканалі ZIK, у того, кого перевіряли, не виникло жодних стійкий фізіологічних реакцій. Це дає можливість стверджувати про щирість його запевнень і відсутності спеціально прихованої інформації», – йдеться у висновках експертизи.

Результати експертизи на поліграфі
Результати експертизи на поліграфі - продовження
Результати експертизи на поліграфі - таблиця
 

Програма, в якій брав участь Роман Насіров, вийшла в ефір 2 серпня. У ньому Олексій Шевчук піднімав тему контрабанди лісу.

«Я запропонував йому (Роману Насірову – ред.) прийти на програму і дати відповіді щодо контрабанди лісу. Ми вважали, що це було б дуже резонансно. Так воно і сталося. Ми побачили, що посипались звинувачення. Можливо, він десь гостро відповів, можливо, я поставив якісь гострі питання», – припускає Олексій Шевчук.

Тепер телеканал ZIK готує позови до видань, які поширювали недостовірну інформацію.

Як повідомлялось, керівництво ZIKу розцінює як чергову провокацію з боку провладних сил інформаційний «вкид» про нібито проплачений ефір програми Олексія Шевчука «ДокаZ» з колишнім головою ДФС України Романом Насіровим.

Телеканал попросив редакції цих медіа надати докази на підтвердження опублікованої інформації. У разі ігнорування прохання канал залишає за собою право звернутися до суду і вимагати компенсації репутаційних втрат.

До слова, це вже не перша спроба дискредитації каналу. Так, з останніх спроб такої дискредитації – перед ефіром авторської програми «HARD» генерального продюсера телеканалу ZIK Наташі Влащенко з екс-міністром юстиції Олександром Лавриновичем активісти ГО «Вільні люди» залишили телеканалу «чорну мітку».

Також у ході цієї кампанії йде постійне маніпулювання структурою власності телеканалу. З останнього –  відомий аналітик Atlantic Council Андерсом Аслундом у персональному блозі оприлюднив дані від анонімного джерела про те, що ZIK був придбаний Віктором Медведчуком. Цей матеріал передрукував і «Голос Америки», згодом, щоправда, додавши позицію ZIKу.

Наприкінці ж березня активісти радикальної організації «Братство», яку очолює Дмитро Корчинський, влаштували тижневу блокаду столичної студії телеканалу ZIK. Сам лідер організації погрожував фізичним знищенням каналу. Такі дії «Братства» Корчинський пояснював тим, що канал, буцімто, хочуть продати тому ж таки Вікторові Медведчуку, натомість жодних доказів цьому не надав.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-23 16:49 :27