Новини » Економіка 6 серпня, 2018, 22:00
Компанія Boeing допоможе «Антонову» замінити російські комплектуючі
ZIK
ZIK

Літаки по-американськи та безпілотні таксі – в Україні. На вітчизняний завод «Антонов» невдовзі постачатимуть деталі із заходу. Російські комплектуючі обіцяють повністю замінити за рік.

Про це йшлося у програмі новин «Перші про головне» на телеканалі ZIK.

Залізний птах незабаром підійматиме в небо до двохсот тон вантажу. Неповторний АН-124 уже 36 років швидко та якісно перевозить військові контингенти й гуманітарні багажі. Якщо у світі трапляється лихо, природне чи гуманітарне, «Руслани» першими летять на допомогу. На заводі за їхньою справністю стежать пильно. Усе ремонтують суворо за графіком.

«Ми встановлюємо підсилення. Літак зроблений із обшивки і по ній йдуть профілі. Даний профіль тріснув, і ми підсилюємо його», – розповів технічний працівник Іван.

На таку профілактику, пояснює співрозмовник, крилатих відправляють щоразу після восьмисот годин лету. Та через зношеність деталей аероплани виходять із ладу раніше, а комплектування для них закуповувати ніде. Раніше їх доправляли з Росії, та на заводі запевняють, що відтепер деталі постачатимуть із Заходу. Їх для «Антонова» закуповуватиме американська компанія Boeing, й обіцяють, що російські повністю замінять.

«До кінця року – це реально все відбудеться. Питання угод із постачальниками закрите, і питання логістики закрите. Зараз іде напружена праця по випуску конструкторської документації», – сказав віце-президент із маркетингу та продажу Юрій Кисельов.

На проект імпортозаміщення АН148, 158 та 178 виділено 500 мільйонів гривень. Тим часом на заводі кажуть, що розпочали вже власне серійне виробництво. Навіть, зізнаються, отримали від закордонних партнерів замовлення. Проте, яким буде винахід, тримають у таємниці.

«Є велике сподівання, і наші замовники вірять «Антонову», що це буде літак, який відповідатиме світовим стандартам. Якщо казати за літаки «Антонова» 178, то в нас вже розпочато будівництво п'яти серійних літаків. У стапелях уже іде робота», – зазначив віце-президент із маркетингу та продажу Юрій Кисельов.

Експерти кажуть, співпраця з іноземними партнерами дасть змогу виготовляти до семи літаків на рік. Нині ж удається побудувати один-два на чотири роки.

«Без роботи з монстрами наш авіапром на крило не стане. Роботи там з Туреччиною, Саудівською Аравією чи навіть з Китаєм у будь-якому разі не забезпечать тим потенціалом, який може забезпечити Boeing. Але тут ще питання в ефективності нашого менеджменту, аби знайти баланс між національними інтересами і тиском наднаціональних корпорацій, до яких належить «Боїнг». Тому що стратегія «Боїнга» залежить, насамперед, від того, щоби розширити свій ринок збуту», – каже військовий експерт Сергій Згурець.

На заводі обіцяють, що за 5 років будуть випускати безпілотні таксі. Кажуть, що вони зможуть перевозити пасажирів із будь-якого місця в місті до аеропорту за лічені хвилини. Цей проект вестимуть зі швейцарцями. А поки на заводі до запуску в небо готують 10 пасажирських новеньких літаків – АН148. Кожен із них зможе перевозити близько 80-ти пасажирів.

Нагадаємо, раніше йшлося про те, що Boeing співпрацюватиме з українським авіаконструкторським бюро ДП «Антонов». Також ДП «Антонов» і швейцарська компанія «Аir-ion technologies sa» розпочинають стратегічне співробітництво за програмою створення гібридних і повністю електричних безпілотних літальних апаратів. Попередньо заплановано виробництво чотирьох типів БПЛА з максимальною злітною вагою 1500 кг та крейсерською швидкістю 185 км/год.

Альона Гулай Кирило Лихачов, «Перші про головне»

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-06-24 11:49 :17