п'ятниця, 3 серпня, 2018, 11:10 Київ
У Києві зменшиться кількість зовнішньої реклами, – Кличко

Влада Києва разом із власниками рекламних компаній розробила правила розміщення зовнішньої реклами в Києві – її кількість на вулицях столиці зменшиться.

Про це заявив міський голова Києва Віталій Кличко, повідомляє офіційний портал Києва.

За його словами, у місті впроваджують нову схему розміщення наземної реклами.

«Наша принципова позиція: кількість реклами на вулицях столиці має бути меншою. Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку. І домовилися про те, що зовнішньої реклами в місті повинно бути менше», – сказав Кличко.

«Сьогодні, наприклад, ви не побачите в центрі столиці так звані розтяжки, не побачите такої кількості великих білбордів. Діють ухвалені правила. Це стосуватиметься і метрополітену. Ми мінімізуємо кількість реклами, яка «закриває» як вагони метро, так і самі станції», – додав він.

Кличко заявив, що доручив профільному заступнику Олексію Резнікову та Управлінню з питань реклами КМДА розробити у стислі терміни схему розміщення реклами на транспорті.

Її, зокрема, не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій.

Також реклама не повинна псувати вигляд станцій-пам’яток архітектури.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-18 19:03 :50