вівторок, 24 липня, 2018, 9:56 Економіка
У мережі «АТБ» триває аудит європейської сертифікаційної компанії®
АТБ
АТБ

Керівництво магазинів у прагненні вдосконалити роботу залучає до перевірок не тільки міжнародних експертів, але й пересічних покупців.

Мережа «АТБ», яка має 954 магазини у 247 населених пунктах країни, лишається лідером галузі торгівлі та продовжує вдосконалювати власні системи контролю якості. Наразі тут продовжують аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. У його основі лежать принципи НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – система «Аналіз ризиків і критичні точки контролю»). Йдеться про визнану на світовому рівні концепцію контролю якості та безпеки.

АТБ

Втім не лише іноземці займаються відповідними перевірками. Мережа «АТБ» вирішила використати експертний потенціал звичайних покупців. Це чудова ідея, адже щодня у цих в магазинах здійснюють покупки понад 3,5 млн наших співвітчизників. «Наша компанія вважає кожного відвідувача магазинів «АТБ» не лише покупцем, але й партнером, що сприяє підвищенню рівня та якості обслуговування. Тільки спільні зусилля у цьому напрямку дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, які реалізують у магазинах торговельної мережі», – говорить Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

АТБ

Про що саме йдеться? Мережа заохочує людей до співпраці, пропонуючи взяти участь у спеціальній програмі «Гарантія свіжості». Тим, хто ще не знає, розповімо про неї. Якщо покупець випадково придбав прострочений товар або побачив його в магазині, компанія повертає гроші у трикратному розмірі вартості даного товару. «Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються на всі товари, що реалізують у магазинах «АТБ». У цьому і полягає партнерський принцип побудови взаємин із покупцями», – підкреслює Наталія Шаповалова.

АТБ

Згадана програма діє вже не перший місяць, однак переможців не так і багато. Враховуючи системи внутрішнього контролю в мережі «АТБ», знайти неякісні товари доволі складно. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, принципи роботи мережі не дозволяють неякісним продуктам потрапляти на полиці даних магазинів. За це відповідають десятки людей, які є фахівцями внутрішньої служби перевірок. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддають більше ніж 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – розповідає Рита Печериця. Прямо з полиць співробітники у певній послідовності за спеціальним графіком відбирають товари, які відправляють на детальний лабораторний аналіз.

АТБ

Крім планових перевірок існують ще й позапланові, які розпочинають у тому випадку, якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг від споживачів. Це досить серйозний захід, отже, на рівні з міжнародними експертами пересічні українці стають своєрідними аудиторами, вдосконалюючи роботу найпотужнішої вітчизняної торговельної мережі.

Редакція не завжди поділяє позицію авторів публікацій.
* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-20 21:23 :35