понеділок, 23 липня, 2018, 12:48 Суспільство
За скасування рейсів перевізник має відповідати законодавчо, – нардеп
ZIK
ZIK

Українське законодавство у сфері повітряних перевезень має відповідати європейському. Пасажири, літаки яких затримуються, мають чітко розуміти, яку компенсацію можуть отримати, а перевізники – відповідальність за скасування рейсу.

Таку думку в ефірі інформаційного проекту «Перші про головне. Коментарі» на телеканалі ZIK висловив народний депутат України (фракція БПП), співавтор законопроекту, який зобов‘язує авіаперевізників виплачувати значні компенсації за затримки рейсів, Сергій Алєксєєв.

Він наголосив: українське законодавство у сфері повітряних перевезень слід привести у відповідність до європейського.

«Якщо рейс затримується більше, ніж на три години, пасажирам повинні виплатити компенсацію. Якщо ж запізнення суттєве, і пасажирам необхідно буде переночувати, авіакомпанія має надати їм безплатні готельні послуги так, як це робиться у Європі», – вважає Алєксєєв.

Виняток становитимуть випадки, коли затримання відбулось через причини, які не можуть залежати від авіакомпанії, зокрема – стихійні явища.

«Також пам‘ятаю випадок, коли у Єгипті проходила революція, скасовувались рейси на деякий період. Тобто, це обставини, які не залежать від авіакомпаній, вони також є заручником ситуації. Якщо виникають будь-які інші причини – несправність борту чи недостатня кількість пасажирів, – за таке несе матеріальну відповідальність авіакомпанія», – розповів нардеп.

Тож він підкреслив: запропонований ним законопроект встановлює суми компенсацій та чіткі критерії визначення затримки, відповідно до її тривалості.   

«Людина має чітко розуміти, скільки може отримати, а перевізник – уявляти відповідальність за скасування рейсу», – зазначив Алєксєєв.

Мовляв, європейські компанії уже давно діють за цими правилами.

«У нині чинному кодексі не розписані саме години затримки. Ми ж повністю взяли і переписали міжнародне повітряне законодавство, щоб українські авіакомпанії працювали за тими ж правилами, що й іноземні», – наголосив він.

Як повідомлялось, проблеми із затримкою літаків стали уже звичними для цього сезону. Зокрема, наприкінці червня сотні українських туристів не могли вилетіти додому з Тунісу. У липні такі випадки стали уже тенденцією: аеропорти Албанії, Іспанії, Грузії, Єгипту чи Туреччини були заповнені українськими туристами, які не могли повернутись на Батьківщину.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-10-21 07:36 :31