понеділок, 16 липня, 2018, 11:47 блоги Економіка
Заступник директора морських портів, якого не помічає НАЗК
Роман Портянко
аналітик ГО «Антикорупційний блокпост»
Дмитро Роменський
Дмитро Роменський

Міністерство інфраструктури є одним із найбільших міністерств, яке поєднує в собі багато галузей. Однією з таких галузей, що курується Міністерством інфраструктури, є морська галузь, а саме Адміністрація морських портів України. Саме тут працює колишній заступник міністра інфраструктури, керівник апарату Дмитро Роменський. Що змусило його змінити посаду заступника міністра, керівника апарату?

Національне антикорупційне бюро України веде справу щодо декларації заступника міністра інфраструктури Дмитра Роменського. Роменський в декларації зазначив, що проживає сам. Натомість, начальник юридичного управління Держгеонадр Крістіна Браіловська вказала його своїм співмешканцем у своїй декларації. Вона задекларувала майно на суму 140 тис. грн та $20 тис. Згідно із законом «Про запобігання корупції» статті 366-1 декларування недостовірної інформації карається позбавленням волі на строк до двох років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років (декларація була подана в 2016 році за 2015 рік).

<nbsp;>

Скріншот з декларації начальника юридичного управління Держгеонадр Крістіни Браіловської

У НАБУ вважають, що кошти Браіловської мав відобразити у своїй декларації і Роменський. Справу відкрили ще на початку 2017 року, але ситуація не зрушилась з місця, так як Національне агентство запобігання корупції гальмує перевірку декларації. Попри наявність очевидних фактів, просто порівняти декларацію Роменського і Браіловської, НАЗК ніяк не може провести цю перевірку декларацій за понад більше як півтора року.

На початку 2017 року Кабінет міністрів України звільнив Дмитра Роменського з посади заступника міністра інфраструктури України, а вже через кілька місяців він влаштувався на посаду заступника директора державного підприємства «Адміністрація морських портів України». Хоча, згідно із законом про запобігання корупції, стаття 26, особам, які звільнилися або іншим чином припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, забороняється протягом року з дня припинення відповідної діяльності представляти інтереси будь-якої особи у справах (у тому числі в тих, що розглядаються в судах), в яких іншою стороною є орган, підприємство, установа, організація, в якому (яких) вони працювали на момент припинення зазначеної діяльності. Тобто, будучи на посаді заступника міністра інфраструктури, Роменський курував роботу ДП «Адміністрації морських портів України», а вже після звільнення пішов працювати в раніше підзвітне йому підприємство, що входить у структуру управління міністерства інфраструктури.

Крім того, у розпорядження громадської організації «Всеукраїнське об’єднання «Антикорупційний блокпост» потрапила копія Наказу Міністерства інфраструктури України № 190-О від 27.12.2016 (додаток 3), підписаного заступником міністра – керівником апарату Роменським Д.В. про керівника ДП «Морський торгівельний порт «Южний», що входить до структури ДП «Адміністрації морських портів України» чим додатково підтверджується порушення Роменським Д.В. обмежень визначених ч.1 ст. 26 Закону України «Про запобігання корупції».

<nbsp;>
<nbsp;>

Фактично будучи під слідством в НАБУ, Дмитро Роменський пішов працювати заступником директора з розвитку в ДП «Адміністрація морських портів», яке курується міністерством інфраструктури. За перших сім місяців на новому місці роботи, Роменський отримав 2 010 064,02 грн. заробітньої плати. Якщо цю суму розбити по місяцях, то виходить сума в понад 287 000 гривень щомісяця, або 11 000 доларів (по курсу 26 гривень за долар), а в кінці року ще додатково 260 000 грн. матеріальної допомоги на оздоровлення. Отже на посаді заступника міністра інфраструктури, керівника апарату, він отримав 330 015 грн за рік роботи. Цю суму Роменський заробляє за місяць, працюючи на новій посаді в Адміністрації морських портів України.

Після цього всього тяжко зрозуміти: чи це пониження було чи підвищення після скандалу з НАБУ? Відповідь на це питання знає тільки Дмитро Роменський і швидше за все міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Редакція не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють у блогах на сторінках ZIK.UA.
* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-18 20:47 :31