середа, 11 липня, 2018, 17:09 Суспільство
«Туристична криза»: Омелян назвав причини, які до цього призводять
Фото: Getty Images/Global Images Ukraine
Фото: Getty Images/Global Images Ukraine

В Україні лишається актуальною проблема з нерегулярними авіарейсами в період, коли їхня інтенсивність зростає, що спричинено здебільшого відсутністю резервних літаків у авіакомпаній та діями недобросовісних туроператорів.

Про це розповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян, який взяв участь у Європейській конференції цивільної авіації, що відбулася в Страсбурзі, повідомляє «Укрінформ».

«Ми, дійсно, на час пікових перевезень маємо проблему з літаками, бо коли ламається або щось стається з літаком, зсувається вся програма інших польотів. Це через те, що немає достатньої кількості резервних літаків. Деякі авіакомпанії бавляться: одна ставить резервним літак іншої компанії, а ця інша компанія ставить з боку цієї компанії, що її страхує. Відповідно, насправді літаків немає, а віртуально вони всі вимоги виконують», – розповів міністр.

Водночас він зазначив, що не всі туроператори є добросовісними. «Багато з них продають повітря. Не маючи ні підтвердження, ні бронювань в готелях, ні підтверджених місць на бортах. Це все, відповідно, спровоковує кризу», – вказав Омелян.

Він пояснив, що деякі туроператори продають послуги, які вони навіть не планували надавати.

«Тут і неіснуючі готелі та рейси, яких не було. Наприклад, призначається виліт з Харкова чи з Умані, а насправді ніхто навіть цього не планує. В останній момент пасажирів чи клієнтів компанії попереджають про доставку автобусом до Києва, а звідти якось хтось вилетить. Це все вказує на недобросовісну поведінку учасників ринку», – розповів міністр.

За його словами, щодо операторів «має спрацювати Міністерство економіки, яке займається туризмом».

З боку Міністерства інфраструктури, він пообіцяв більш жорстко підходити до авіакомпаній і відповідно штрафувати їх за невиконання рейсів, коли це сталося з їхньої вини, а не з вини туроператора і вживати заходи щодо посилення вимог до флоту цих авіакомпаній, зокрема щодо кількості годин нальотів, в які може використовувати літак в подальшому.

Міністр також навів статистичні дані, порівнюючи ситуацію у сфері авіаперевезень в Україні та світі.

«У світі зростання пасажиропотоку 3-4% щороку, в країнах ЄС – 8%. В Україні, нагадаю, це 30%, починаючи з 2016 року. Тобто щороку+30% пасажиропотоку. Безумовно, це позначається на якості роботи авіакомпаній, при рості пасажиропотоку немає достатнього росту авіаційного парку. Чому й маємо цю проблему», – поінфомував Омелян.

Щодо затримки рейсів, затримки або відміна рейсів цього року, за його словами, значно зросли як в Україні, так і в ЄС.

«В ЄС – вдвічі, в Україні на 10-15%. Проблема існує. Але нагадаю, що в 2015 році у нас було лише 1,8 млн пасажирів нерегулярних чартерних рейсів, то в цьому році це вже близько 4 млн. У нас немає значних запізнень чи скасувань регулярних рейсів, що в Європі стає, на жаль, сумним правилом», – додав міністр.

Нагадаємо, що раніше Володимир Омелян на брифінгу заявив, що вже з наступного року польоти над Україною та на міжнародних рейсах будуть здійснювати літаки, яким не буде більше 20 років.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-22 15:46 :18