понеділок, 25 червня, 2018, 9:45 Політика
ZIK: «Вкиди» про продаж телеканалу йдуть з АП
<nbsp;>

Інформація, опублікована французьким виданням Agetimes Économie у вівторок, 19 червня, і поширена українськими ЗМІ, зокрема, інформаційним агентством УНІАН, про нібито перемовини про продаж телеканалу ZIK бізнесмену Василю Веселому, не відповідає дійсності.

Раніше, 11 червня, відомий аналітик Atlantic Council Андерс Аслунд у персональному блозі на сайті організації опублікував інформацію про купівлю телеканалу ZIK Віктором Медведчуком. Цей матеріал без будь-яких коментарів з боку керівництва медіа-холдингу ZIK передрукував «Голос Америки», згодом, щоправда, додавши позицію ZIKу.

Як і оприлюднені у блозі пана Аслунда дані фактично від анонімного джерела, яке фігурує в тексті під формулюванням «один із найкращих політологів», так і в публікації Agetimes Économie інформація про продаж каналу надана редакції неідентифікованими «джерелами, близькими до бізнесмена Димінського». За коментарем безпосередньо до керівництва ZIKу французьке медіа не зверталося...

На думку менеджменту ZIKу, ці фейки цілеспрямовано поширюють представники Адміністрації Президента для дискредитації каналу, який був і залишається повністю незалежним та непідконтрольним владі. 

Зауважимо, тема структури власності телеканалу на медіа-ринку вже не вперше обростає нездоровими чутками з метою завдати репутаційних втрат ZIKу. В часи режиму Януковича телеканал зараховували до власності Клименка (екс-керівник Міністерства доходів і зборів). Потім на сайті телеканалу «Еспресо», який тоді ще належав нардепу Миколі Княжицькому, ZIK зненацька «став» власністю олігарха Курченка (до слова, за цю брехню досі ніхто не перепросив). Пізніше звільнені колишні працівники медіа-холдингу безпідставно «долучали» канал то до колишніх регіоналів, то до представників «Опозиційного блоку».

Наголошуємо: зі структурою власності телеканалу ZIK може ознайомитися кожен охочий, адже її згідно з чинним законодавством розміщено у відкритому публічному доступі.

Нагадаємо, наприкінці березня цього року активісти радикальної організації «Братство», яку очолює Дмитро Корчинський, влаштували тижневу блокаду столичної студії телеканалу ZIK. Сам лідер організації погрожував фізичним знищенням каналу. Такі дії «Братства» Корчинський пояснював тим, що канал, буцімто, хочуть продати тому ж таки Вікторові Медведчуку, натомість жодних доказів цьому не надав. Завдяки підтримці міжнародних журналістських організацій, які засудили блокування ZIKу, та захисту з боку Комітету Верховної Ради з питань свободи слова, члени якого взяли на контроль ситуацію навколо ZIKу, блокаду було знято.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-18 22:14 :28