середа, 20 червня, 2018, 0:02 Суспільство
Український брендинг Євробачення-2017 отримав Каннського лева

Брендінгу Євробачення-2017, який створили українські агентства Banda.agency і Republique, присудили бронзову нагороду Каннських левів в категорії Desing Lions.

Про це повідомляє AIN.ua.

Агентства розповіли, що у Євробачення ніколи не було цього бренду і вони хотіли це змінити.

«Використовуючи традиційний український символ, ми також надали йому сучасного вигляду яскравими, живими патернами. Кожен елемент намиста має свій унікальний дизайн і форму, що символізує просту істину: ми всі різні, але кожен рік збираємося разом з прекрасного приводу», – заявили автори брендингу.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-01-18 01:27 :20