субота, 16 червня, 2018, 0:10 Суспільство
На Землі виявили посланців Всесвіту, древніших за Сонячну систему

На Землі виявили унікальні частки міжзоряного пилу. Міжнародна команда вчених, які знайшли речовину, заявила, що вона зібрана з верхньої атмосфери Землі.

Про це повідомляє Експрес з посиланням на Science Alert.

main article image

Як стверджують вчені, ці космічні частинки пережили щонайменше 4,6 мільярда років і є старішими, ніж Сонячна система. Як показали нові дослідження, ці частки здійснили подорож на неймовірні відстані. Ці дрібні частинки міжзоряного пилу, стверджують вчені, можуть розповісти про те, як формуються планети та зірки.

Їхній аналіз показав, що пил містить структури GEMS – це вкраплення металів і сульфідів, в якому майже повністю відсутній вуглець. «Наші спостереження показують, що ці екзотичні зерна є досонячним міжзоряним пилом, який утворює будівельні блоки планет і зірок. У нас на кінчиках пальців виявилися початкові матеріали формування планет.

Це захоплює і дає змогу глибше зрозуміти процеси змін в космосі», – пояснив провідний дослідник Хоуп Ішиі з Гавайського університету в Маноа.