вівторок, 12 червня, 2018, 15:30 Політика
Пропаганда Кремля в Україні змінює стратегію: тепер акцент не на війні, а на виборах, – експерт
Політична карикатура Олексія Кустовського
Політична карикатура Олексія Кустовського

Російська пропаганда міняє свою стратегію щодо України. Якщо раніше інформаційна війна була спрямована на супровід воєнних дій, то тепер Кремль переформатовує свою політику: у найближчі місяці акцент буде робити на те, щоб показати Україну мафіозною і корупційною державою. Таким чином Росія намагатиметься впливати на майбутні українські вибори.

Про це сьогодні під час круглого столу у Львові заявив експерт Фонду «Демократичні ініціативи» ім. Ілька Кучеріва Сергій Шевченко. Він представив результати дослідження «Підвищення ефективності українських ЗМІ, громадського сектору та влади у протидії російській інформаційній агресії».

Дослідження було здійсненного за підтримки посольства США. Експерти моніторили близько 150 інформаційних джерел як з українського, так і з російського боку.

«Певні тези російської пропаганди є домінуючими з точки зору емоційного впливу на медіа-поле і на громадську думку. Ми маємо констатувати, що українська сторона в цьому програє, і це є суттєвою проблемою», – зазначив Сергій Шевченко.

На його думку це відбувається через те, що «намагання побудувати інформаційну війну як ідеологічну боротьбу Росії та України є певним програшем з боку України».

«Російська пропаганда побудована за принципом впливу на російського споживача медіа-продукту, коли береться певна ідеологема – про розіп’ятого хлопчика, про двох рабів чи про те, що Україна це «піратська держава», – і наводиться приклад, який має емоційно зафіксувати цю тезу у свідомості громадян. Український споживач медіа-продукту, як свідчать результати нашої роботи, орієнтований на інший тип сприйняття інформації. Він орієнтується більше на сприйняття раціональних чинників тієї чи іншої інформації. І спроба асиметричного протиставлення одним тезам Росії українських також є неефективною», – зазначив експерт.

Фонд «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва та Укртелерадіопресінститут презентують у Львові результати дослідження, здійсненного за підтримки посольства США «Підвищення ефективності українських ЗМІ, громадського сектору та влади у протидії російській інформаційній агресії».

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-10-19 18:06 :04