вівторок, 12 червня, 2018, 14:46 Регіони
Лучани скаржаться на якість перевезень після підвищення вартості квитків

Мешканці Луцька продовжують нарікати на неналежну якість перевезень у міських маршрутках, попри підвищення вартості проїзду з 4 до 5 гривень.

Про це йшлося 12 червня під час оперативки в Луцькій міськраді, – повідомили IA ZIK у відділі інформаційної роботи мерії.

За словами директора Луцького ЦНАПу Лариси Карп’як, до міськради надійшло понад 80 звернень щодо роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху. Також серед причин для обурення – груба поведінка водіїв, порушення ними правил дорожнього руху, відмова їхати до кінцевої зупинки на КРЗ та перевозити учнів і студентів за 2 грн в літній період, відсутність навігаторів та брудний і занедбаний стан автобусів на майже всіх міських маршрутах.

Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку.

Крім того, ще 19 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.

«Чимало скарг надходить на роботу маршрутних таксі. Після підняття вартості проїзду лучани продовжують скаржитися на неналежну поведінку водіїв, недотримання графіків руху, порушення ними правил дорожнього руху, бруд у салонах маршруток. Цього ні в якому разі не повинно бути», – акцентував секретар міськради Григорій Пустовіт.

Він додав, що найближчим часом відбудеться нарада із перевізниками, аби обговорити та вирішити ці проблеми.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-26 09:40 :02