четвер, 7 червня, 2018, 17:41 Економіка
Ольга Троян: Чому клієнт обирає outlet®
Ольга Троян
Ольга Троян

Якщо ви хочете виглядати стильно, зовсім необов’язково витрачати захмарні суми на одяг люксових брендів. Аутлет-містечко «Мануфактура» під Києвом надасть можливість придбати все необхідне із суттєвою знижкою.

Про всі переваги аутлет-концепції говоримо з Ольгою Троян, керуючим директором «Мануфактури».

– Що являє собою аутлет-бізнес?

– Європейська, американська історія аутлетів налічує вже понад 30 років. Аутлет – це логічний ланцюжок від рітейлера: закінчення циклу, пов’язане з товаром, який залишився від минулих колекцій. Таким чином марки стали доступнішими для споживача – він може придбати гарні речі зі знижками 50% в аутлеті вже на початку сезону, а не чекати знижок в торгових центрах.

Європейські та американські рітейлери оцінили ефективність і популярність аутлет-бізнесу, що доповнює їх фінансові результати, і навіть почали створювати спеціальні аутлет-коллекціі.

– В Україні культура аутлетів не дуже поширена, не всі навіть знають, що це таке.

– З будь-якою кризою аутлет стає все більш затребуваним. В Європі тільки 30% колекції продається за початковою ціною. Решта – з дуже маленьким дисконтом. Українці ж з їх доходами намагаються економити і купувати зі знижками відразу в аутлеті, оскільки роздріб пропонує хороші знижки ближче до кінця сезону. Багато хто вважає аутлет стоком, але це різні поняття. У першому випадку представлені або виключно аутлет-колекціі в повній розмірній лінійці, або свіжі залишки торішніх колекцій.

У «Мануфактурі», що чітко слідує розробкам і досвіду європейських аутлет-операторов, представлені колекції марок люкс і преміальних сегментів. У нас відкрито більше 80 бутіків. Є рітейлери, які завозять спеціальні аутлет-колекціі відомих брендів, які не перетинаються з колекціями торгових центрів, з повною розмірної сіткою.

У аутлетах ціна є основним критерієм вибору клієнтів. Якщо в місті джинси Levi’s він може купити умовно за 3 500-4 500, то у нас – за 1 000-1 500 грн такої ж якості. Колекція Marc Cain в наших магазинах зараз продається з 50-процентной знижкою. Чому аутлет в усьому світі розташовані в основному за містом?

Аутлет не повинен заважати основному бізнесу рітейлерів, який заробляє в місті на першій, найвищій ціні. Ті, хто хочуть заощадити, сідають в машину і їдуть за 20 км від міської межі. Тут клієнт потрапляє в особливу атмосферу. Людина, яка хоч раз у нас побувала, спочатку їде в «Мануфактура» і, тільки якщо не знаходить свого розміру, продовжує шопінг в місті. Дешевше, ніж у нас, брендові речі в Києві ви не купите.

– Як ви моніторите бренди і вирішуєте, які колекції розміщувати в аутлеті?

– Ми дивимося бренд-лист оператора, якщо мова йде про мультибрендові магазини, чи є він офіційним дистриб’ютором, чи поставляє одяг від своїх європейських партнерів, з ким у нього укладено договори і т. Монобрендові магазини відкривають ті ж оператори, що мають магазини в місті, ті ж офіційні представники марок або материнські компанії – все залежить від бренду і як він представлений в Україні.

– Які товари в аутлеті користуються найбільшим попитом?

– Люди приїжджають в «Мануфактура» за люксовими марками, тому що український споживач, на відміну, наприклад, від польського, любить цей сегмент. У Києві він спочатку був добре розвинений. Зараз немає сенсу їхати в Мілан на розпродажі – у нас дешевше. Якщо клієнт любить шопінг, він знає, куди поїхати – в «Мануфактура». При цьому ми привабливі не тільки марками – ми беремо сервісом в бутіках, персоніфікованим обслуговуванням, адже в бутіках працюють стилісти, які зможуть підібрати клієнту лук, створити образ. Наші клієнти це цінують і люблять.

Ми дуже раді бачити у себе китайських і арабських туристів, які останнім часом стали частими гостями у нас. Вони віддають перевагу товарам таких люксових брендів, як Gucci, Prada, Tom Ford і так далі, і відкрили для себе це місце з високим рівнем сервісу і комфорту.

– Тобто в «Мануфактуру» можна приїжджати не тільки за вдалими покупками, а й добре провести час?

– Ми створили інфраструктуру, що дозволяє клієнтам проводити тут цілий день в атмосфері релаксу та приємного заміського проведення часу.

У нас є кінотеатр, дитячі розважальні зони, ресторани з італійською, французькою кухнею, голландська млинцева, є кафе c японськими десертами, є професійний тир. Якщо мама пішла на шопінг, дітям є де пограти, а тато може постріляти в тирі – кожен знайде заняття до смаку. Поруч з нами розташований «Мегамаркет», який доповнює аутлет. Є фітнес з басейном. Оскільки туризм і туристи – це відсотків на 40 споживачі аутлету, ми, дивлячись в майбутнє, побудували 4-зірковий готель, інші об’єкти інфраструктури: дитячий садок, клініку з повним циклом (від обстеження та діагностики до операцій і стаціонарного перебування клієнта). Фактично ми вже створили місто в місті. Ми стали локомотивом розвитку не тільки в рамках нашого проекту, але і всієї інфраструктури району, оскільки поруч почалося масштабне будівництво житла.

– Як ви залучаєте клієнтів до аутлету?

– Ми популяризуємо «Мануфактуру» не тільки як місце шопінгу, а й місце, де користувачі можуть цікаво провести час з сім’єю. Навіть якщо ти сьогодні не налаштований на шопінг, у нас створені всі умови, щоб відчути себе в атмосфері європейського міста, просто подихати свіжим повітрям, подивитися на природу, погуляти, переключитися, піти в кіно, зайняти себе чимось. Тому люди розуміють переваги цього місця, багатьом потрібно просто піти від міської метушні. Таким чином ми розвиваємо не тільки шопінг-направлення, а й дозвілля.

– Назвіть кілька правил вигідних покупок в аутлеті.

– Якщо ви прихильник якоїсь певної марки і чекаєте гарячих пропозицій від неї, перше, що потрібно зробити, – це підписатися на нашу сторінку в соцмережах. І ви побачите, навіть зайшовши на наш сайт, в який вікенд є або закрита розпродаж, або додаткові знижки до аутлет-ціни і в яких магазинах. Тобто до мінус 50% може бути додатково мінус 20%, мінус 30%.

Ще один лайфхак – якщо вас цікавить конкретна марка, скажіть продавцю-консультанту про розмір вашого бюджету і що саме ви хочете купити. Консультант зможе провести з вами час і підібрати одяг і аксесуари на суму, яку ви маєте в своєму розпорядженні, за короткий період часу. Ольга, в чому основна перевага покупок в аутлетах?

Звичайно ж, співвідношення ціни і якості. В аутлеті представлені офіційні магазини дистриб’юторів, які працюють в Україні. І клієнт має гарантію, що купує справжню річ, а не підробку, при цьому істотно заощадивши.

Коментарі:

Ірина Штельмашенко, директор LB Group

– Які товари користуються найбільшим попитом в бутіку Coccinelle?

– Будучи офіційним імпортером і дистриб’ютором в Україні, ми представляємо аутлет-коллекціі і колекції минулих сезонів бренду Сoccinelle. У весняно-літньому сезоні цього року клієнти вибирають невеликі кроссбоді і рюкзаки – це тренд останніх сезонів. Колірна гамма – світлі відтінки, але в пріоритеті – бежевий і білий.

Також в кінці кожного сезону залишки з роздрібних магазинів Coccinelle по Україні потрапляють в аутлет-магазин, де всі клієнти мають можливість придбати їх зі знижкою від 50%.

Анастасія Пушкар, маркетінг-директор мережі магазинів Pierre Cardin

– Які переваги шопінгу в бутіку Pierre Cardin в «Мануфактурі»?

– Французький модельєр П’єр Карден втілив в життя свою мрію – зробити моду доступною кожному. Так з’явилися мережеві магазини у всьому світі з доступним одягом всесвітньо відомого кутюр’є. Серед них – мережа магазинів чоловічого одягу на території України. Дотримуючись принципів компанії і орієнтуючись на останні тенденції в Європі, відкрився також магазин в форматі аутлет в «Мануфактурі». Тут у клієнтів завжди є можливість у будь-який час року придбати свій лук з приємною знижкою, так як у знижок в аутлеті немає сезонності і обмежень за часом. Мінімальна знижка – 30%, максимальна – 70%.

Крім того, якщо ви не встигли придбати річ попереднього сезону, а даний артикул не був повністю розпроданий, у вас є можливість пошукати її в аутлеті. Наші продавці-консультанти завжди допоможуть клієнту у виборі і будуть особистим стилістом під час покупок.

Ольга Неділько, бренд-менеджер мережі магазинів MARC CAIN.

– Якщо клієнт відвідає бутік Marc Cain в «Мануфактурі» і, наприклад, в німецькому Outlet Village, він побачить різницю за асортиментом і цінами?

– Асортимент може відрізнятися, так як ми робимо замовлення колекції відповідно до смаковими уподобаннями українок. А ось ціни у нас в «Мануфактурі» на багато позицій нижче, ніж в аутлеті Німеччини.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-06-20 10:47 :33