понеділок, 28 травня, 2018, 10:59 Київ
Кияни на Подолі протестують через неналежну якість комунальних послуг
ZIK
ZIK

Дірявий дах, електричний кабель, що проходить через дитячий майданчик, і двірник, який півроку не прибирав прибудинкову територію… Мешканці багатоповерхівки на Подолі скаржаться через неналежну якість комунальних послуг.

Про це йдеться в сюжеті проекту «Злий дім» на телеканалі ZIK.

«Щоб мою квартиру не затопило, я всю зиму ходжу і підставляю під дахом відро, щоб вода не затекла в мою квартиру», – розповідає киянка Любов Линик.

Таку систему водоізоляції вигадала для себе Любов, коли на початку весни тала вода затопила її квартиру.

«А наш дах – це нічим не підбитий метал. Ми гріємо атмосферу міста Києва за свої гроші своїм опаленням», – каже пані Любов.

Такі скарги озвучують ледь не всі жителі будинку на Подолі. Крім дірявого даху, люди скаржаться на прибиральника. Той за останні півроку навіть віником біля дому не махнув.

«Мало того, що тут сміття, ми платимо великі гроші за прибирання та поливання рослин. Але у нас ніколи не поливали рослини. Ми кожен місяць платимо за прибирання снігу, хоча, коли він був, його не прибирали, а зараз його просто немає», – розповіла жителька будинку Марія Кропивка.

Найбільшою проблемою став високовольтний дріт, що прив’язаний до газової труби і проходить через два дитячих майданчики. Його кинули на зміну підземному кабелеві, який замкнуло. Ремонтники казали: дріт тимчасовий, але за 6 років його ніхто не замінив.

«Ви бачили, що цей кабель висить на гнилому дереві. Якщо воно впаде від вітру, кабель обірветься і може відбутися вибух», – переконаний житель будинку Євген Кучеров.

Щоб привернути увагу до проблеми, мешканці влаштували бунт – відмовились платити за прибирання прибудинкової території, а усі скарги понесли у кабінет голови Подільської райдержадміністрації.

Керівництво району на звернення громадян відгукнулося і наголосило: винних покарають.

«Якщо є провина працівників керуючих компаній, вони будуть покарані, а у випадку серйозних порушень – звільнені»,  – запевнив голова Подільської райдержадміністрації міста Києва Валентин Модриївський.

Після прочуханки двірника в будинку змінили, а очільник керуючої компанії прийшов до містян на розмову. Проте жителі будинку вимагають вирішити проблему із теплопостачанням, полатати дах і відремонтувати підземний кабель. Останню проблему керуюча компанія вже вирішує.

«На сьогоднішній день ми замовили експертизу, яка покаже, де є ця пробоїна. І я сподіваюсь, що ми своїми силами цю проблему вирішимо», – запевнив директор керуючої компанії Арсен Крикун.

Натомість мешканці будинку пообіцяли вчасно оплачувати всі комунальні послуги.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-08-17 10:10 :03