п'ятниця, 25 травня, 2018, 15:01 Економіка
АТБ: зберігаючи традиції – об’єднуємо Україну®
<nbsp;>

Компанії, що працюють на загальнонаціональному рівні, дедалі більше уваги приділяють підтримці регіональних виробників та місцевого бізнесу. Львів – туристичний магніт і культурний центр, унікальне культурне середовище, яке вабить до себе. Місто Лева по праву стало унікальною візитівкою як для українців, так і для гостей нашої країни. Збереження та підкреслення цієї ідентичності – одне із завдань всеукраїнської мережі магазинів – дискаунтерів АТБ.

Мережа АТБ – унікальний національний український дискаунтер, представлений у 22 областях країни. 951 магазин мережі у 246 населених пунктах по всій країні щоденно обслуговує понад три мільйони покупців. Такий бездоганний сервіс та якість можуть базуватися лише на провідних світових системах контролю якості продукції та сервісу. З огляду на це АТБ, як лідер галузі рітейлу, у своїй повсякденній практиці застосовує методики, засновані на найкращих світових стандартах.

Повага до місцевої культури та її популяризація серед місцевих мешканців, туристів та покупців по всій країні – основа діяльності всеукраїнської мережі АТБ.

Зважаючи на це, у найближчих планах компанії – створення унікальних товарних маркувань для кожного з регіонів. Маркування буде інформувати покупців про місцевість, з якої походить товар, а також допоможе кожному українцю знайомитися з перлинами регіональних культур.

«Всеукраїнська мережа АТБ – це і є всі обличчя України. У нашій компанії – магазини й інші підрозділи – працюють понад 45 тис. осіб по всіх регіонах. Неповторний львівський дух та його принади знайдуть відображення в унікальних місцевих товарних маркуваннях – це буде цікаво і містянам, і гостям міста Лева. У товарних маркуваннях ми створимо ще одну візитівку нашого міста. У новому маркуванні для товарів ми будемо показувати та підкреслювати його унікальні особливості», – розповіла Ірина Румянцева, директор із торгівлі Західного регіону.

Таким чином загальнонаціональна мережа АТБ буде щоденно знайомити понад три мільйони своїх покупців із культурними перлинами України.

Проте, окрім уваги до регіональних традицій та культури, мережа АТБ підтримує місцевий бізнес: завдяки цій торговельній мережі виробник завжди знайде найкоротший шлях до споживача. А це вигідно усім – мережі, покупцю, виробнику.

«Для забезпечення якості та доступної ціни продуктів мережа АТБ мінімізує витрати на доставку та рекламу. Робота зі знаними місцевими виробниками допомагає нам досягти цих цілей. Асортимент магазинів національної мережі АТБ – це понад 3 500 товарів. Значна частина із них – місцевого походження: у кожному регіоні присутності ми залучаємо до співпраці місцевих виробників і постачальників. Це допомагає нам запропонувати покупцю найкращий товар за вигідною ціною. Так ми підтримуємо економічний розвиток на місцях, де працюють магазини АТБ», – повідомила Наталя Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет».

Таким чином, АТБ сприяє розвитку регіонів її присутності. Зараз нові маркети мережі активно відкриваються в західних та південних регіонах України: на карті АТБ з’явилися міста Сокаль, Яворів, Борислав, Новояворівськ, Калуш, Тернопіль, Кам’янець-Подільський, Івано-Франківськ, Білгород-Дністровський, Немирів, Винники та багато інших.

За словами представників мережі, співпраця з місцевими постачальниками – це і є секрет доступних цін: АТБ завжди пропонує покупцям товари на 10–15 % дешевші, аніж у середньому по ринку. А уважні покупці, хто постійно стежить за акціями мережі, мають змогу купувати товари зі знижками до 40 %.

Редакція не завжди поділяє позицію авторів публікацій.
* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-06-21 01:59 :46