Новини » Суспільство 19 травня, 2018, 0:01
Японські астрономи виявили найстаріші зірки у Всесвіті

Японські астрономи за допомогою найпотужніших телескопів на Землі виявили зірки, які були сформовані всього через 250 мільйонів років після Великого вибуху, тобто, набагато раніше, ніж передбачалося до цього. Ці зірки з’явилися тоді, коли вік Всесвіту становив лише 2% від теперішнього.

Про це повідомляє telegraf.com.

Астрономы обнаружили самые старые звезды во Вселенной

Видання підкреслює, що вченим вдалося побити кілька рекордів: виявлені зірки є найстарішими з відомих на даний момент. Крім того, дослідникам вдалося виявити кисень на відстані 13,28 мільярдів світлових років від Землі, що є найстарішим свідченням існування цього газу у Всесвіті.

В ході дослідження вчені використовували комплекс радіотелескопів Atacama Large Millimeter Array в Чилі. Вчені виявили в сигналі, отриманому обладнанням, сліди присутності нейтральних атомів кисню, який утворюється в надрах зірок і потрапляє в міжзоряне середовище на фінальній стадії їх існування.

Атоми іонізуються при впливі випромінювання від інших зірок і починають випромінювати світло в інфрачервоній області спектра. Через розширення Всесвіту радіація, що йде до Землі, стає мікрохвильовою.

В результаті їм вдалося виявити галактику MACS1149-JD1. На думку вчених, уже 13,28 мільярда років тому в галактиці народжувалися і вмирали цілі покоління зірок.