п'ятниця, 18 травня, 2018, 11:31 Світ
Історичні фотографії аеродинамічних тунелів НАСА
  • 16-футовий транзонічний аеродинамічний тунель у дослідницькому центрі Ленглі, березень 2010 року.
  • Повітрозабірник для тунелю НАСА номер 1.
  • Модель літака тестується у тунелі номер 1.
  • 8-футовий високошвидкісний тунель, розташований у будівлі 641 дослідницького центру Ленглі, 1936 рік.
  • Розвідувальний літальний апарат Loening XSL-1 тестується у аеродинамічному тунелі у дослідницькому центрі Ленглі, липень 1932 року.
  • Будівництво аеродинамічного тунелю у дослідницькому центрі Еймса у липні 1943 року.
  • 5-футовий тунель вільного польоту, 1939 рік.
  • Vought V-173 «Skimmer» - експериментальний літак вертикального взльоту та посадки, побудований Чарльзом Циммерманом.
  • 16-футовий високошвидкісний повітряний тунель у дослідницькому центрі Еймса, 1 березня 1948 року.
  • Модель літака RF-84F тестується у 19-футовому тунелі, 15 січня 1953 року.
  • Аеродинамічна модель надзвукового транспорту проходить випробування у дослідницькому центрі Ленглі, 17 січня 1975 року.
  • Модель космічного корабля проходить випробування у аеродинамічному тунелі у 1975 році.
  • 16-футовий трансзвуковий тунель у дослідницькому центрі Ленглі у 1980 році.
  • Після свого закриття у 1996 році, 8-футовий тунель у дослідницькому центрі Ленглі у 2011 році був зруйнований.
  • Зруйновані будівлі 640 та 641 у дослідницькому центрі Ленглі.

Протягом XX століття НАСА (та її попередник, НАКА) широко використовували аеродинамічні тунелі для тестування та вдосконалення конструкцій літаків, космічних апаратів та багатьох інших транспортних засобів. За ці роки, десятки тунелів були побудовані у дослідницькому центрі Ленглі у штаті Вірджинія та дослідницькому центрі Еймса у Каліфорнії, США, для перевірки наслідків вітру, турбулентності, обмерзання, іонізації та багато іншого. Нижче зібрана колекція світлин аеродинамічних тунелів НАСА минулого століття.

1. 16-футовий транзонічний аеродинамічний тунель у дослідницькому центрі Ленглі, березень 2010 року.

16-футовий транзонічний аеродинамічний тунель у дослідницькому центрі Ленглі, березень 2010 року.
 

2. Повітрозабірник для тунелю НАСА номер 1.

Повітрозабірник для тунелю НАСА номер 1.
 

3. Модель літака тестується у тунелі номер 1.

Модель літака тестується у тунелі номер 1.
 

4. 8-футовий високошвидкісний тунель, розташований у будівлі 641 дослідницького центру Ленглі, 1936 рік.

8-футовий високошвидкісний тунель, розташований у будівлі 641 дослідницького центру Ленглі, 1936 рік.
 

5. Розвідувальний літальний апарат Loening XSL-1 тестується у аеродинамічному тунелі у дослідницькому центрі Ленглі, липень 1932 року.

Розвідувальний літальний апарат Loening XSL-1 тестується у аеродинамічному тунелі у дослідницькому центрі Ленглі, липень 1932 року.
 

6. Будівництво аеродинамічного тунелю у дослідницькому центрі Еймса у липні 1943 року.

Будівництво аеродинамічного тунелю у дослідницькому центрі Еймса у липні 1943 року.
 

7. 5-футовий тунель вільного польоту, 1939 рік.

5-футовий тунель вільного польоту, 1939 рік.
 

8. Vought V-173 «Skimmer» – експериментальний літак вертикального злету та посадки, побудований Чарльзом Циммерманом.

Vought V-173 «Skimmer» - експериментальний літак вертикального взльоту та посадки, побудований Чарльзом Циммерманом.
 

9. 16-футовий високошвидкісний повітряний тунель у дослідницькому центрі Еймса, 1 березня 1948 року.

16-футовий високошвидкісний повітряний тунель у дослідницькому центрі Еймса, 1 березня 1948 року.
 

10. Модель літака RF-84F тестується у 19-футовому тунелі, 15 січня 1953 року.

Модель літака RF-84F тестується у 19-футовому тунелі, 15 січня 1953 року.
 

11. Аеродинамічна модель надзвукового транспорту проходить випробування у дослідницькому центрі Ленглі, 17 січня 1975 року.

Аеродинамічна модель надзвукового транспорту проходить випробування у дослідницькому центрі Ленглі, 17 січня 1975 року.
 

12. Модель космічного корабля проходить випробування у аеродинамічному тунелі у 1975 році.

Модель космічного корабля проходить випробування у аеродинамічному тунелі у 1975 році.
 

13. 16-футовий трансзвуковий тунель у дослідницькому центрі Ленглі у 1980 році.

16-футовий трансзвуковий тунель у дослідницькому центрі Ленглі у 1980 році.
 

14. Після свого закриття у 1996 році, 8-футовий тунель у дослідницькому центрі Ленглі у 2011 році був зруйнований.

Після свого закриття у 1996 році, 8-футовий тунель у дослідницькому центрі Ленглі у 2011 році був зруйнований.

15. Зруйновані будівлі 640 та 641 у дослідницькому центрі Ленглі.

Зруйновані будівлі 640 та 641 у дослідницькому центрі Ленглі.
 

The Atlantic

Переклад з англійської Оксани Вергелес, для ІА ZIK

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2018-05-28 10:48 :39