Новини » Світ 14 травня, 2018, 2:02
Британія залишає ліцензію російському пропагандистському каналу Russia Today, – The Telegraph

Російський телеканал Russia Today (RT) не позбавлятимуть ліцензії на мовлення у Британії. RT звинувачували у викривленому висвітлюванні інциденту з отруєнням екс-співробітника ГРУ Сергія Скрипаля в британському місті Солсбері.

Про це повідомляє The Telegraph.

Vehicles of Russian state-controlled broadcaster Russia Today are seen at Red Square in central Moscow

У британському органі з регулювання телебачення Ofcom наголосили, що «було б неправильно» при винесенні рішення щодо діяльності каналу розглядати дії зарубіжних урядів.

«Якби слідчі органи Великобританії встановили, що з боку Росії щодо Британії було незаконне застосування сили, ми б розглянули це належним чином відповідно до наших обов’язків, щоб бути впевненими в тому, що RT відповідає вимогам», – йдеться в ньому.

Рішення прийшло після того, як Офком заявив у березні, що він проводить розслідування після отруєння колишнього шпигуна та його дочки.

Нагадаємо, 4 березня у британському місті Солсбері отруїли колишнього подвійного агента Сергія Скрипаля. Разом з ним було отруєно і його 33-річну доньку Юлію.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-03-20 09:54 :46