Новини » Політика 10 травня, 2018, 15:18
Кабінет Міністрів ухвалив єдиний бренд України – Ukraine Now
Джерело: УП
Джерело: УП

Сьогодні, 10 травня, на засіданні Кабмін ухвалив єдиний бренд для України, якого не було за роки незалежності.

На цьому наголосив під час засідання уряду Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, повідомляє Укрінформ.

<nbsp;>

«Взагалі, є дивним те, що за 27 років незалежності у нас не було бренду України. Зараз ми здійснили перший крок до цього і зробили єдину рамку, а найголовніше – можемо працювати з цим брендом з різними цільовими аудиторіями та тематиками і відкривати всі можливості нашої прекрасної країни саме зараз. Сьогодні, 10 травня 2018 року, в Україні з’явився бренд України – Ukraine Now», – оголосив Гройсман.

Після цього він подякував Міністерству інформаційної політики – всій команді, включно з міжнародними партнерами, що працювали над проектом.

Презентацію колективної роботи, яка тривала майже рік, зробив держсекретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко і зазначив: «Вперше технічні завдання для відкритих і прозорих конкурсів ґрунтуються на серйозних дослідженнях цільової аудиторії, на яку й орієнтований єдиний бренд. Адже саме іноземці є тією аудиторією, кому ми хочемо показати Україну як країну можливостей, свободи та нових емоцій».

Біденко додав, що дослідження проводили британські експерти в рамках співпраці з урядом Великобританії. Воно включало в себе 6 фокус-груп Великобританії, Німеччини і Польщі, які показали кілька концепцій промоції України. До цього процесу долучався Конрад Бьорд, який керував знаменитою кампанією просування Великобританії під назвою GREAT.

Проте, над розробкою остаточного варіанту бренду працювали саме українські експерти і креативники. Учасники конкурсу, отримавши результати дослідження, повинні були запропонувати свої ідеї щодо доопрацювання рекомендацій від британців.

За словами Біденка, робота тривала впродовж 9 місяців, а перед кінцевим рішенням варіанти бренду були ще раз протестовані на цільових аудиторіях за сприяння Офісу з інвестицій.

«Спираючись на ці результати і на власну експертну думку, комісія обрала варіант бренду Ukraine Now, створений українським агентством Banda Agency», – сказав держсекретар Мінінформполітики.

Також Артем Біденко зазначив, що на основі цього єдиного парасолькового бренду, що містить ключові елементи комунікації, буде розроблений модульний бренд-бук, яким можуть скористатися будь-які органи влади, підприємства, громадські організації за умови дотримання технічних стандартів.

«Це означає єдиний голос України на весь світ», – підсумував Біденко.

Джерело: УП
Джерело: УП
Джерело: УП
Джерело: УП
Джерело: УП
Джерело: УП
Джерело: УП
Джерело: УП
* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-02-22 21:14 :26