Міністр Омелян: Морські порти врятує концесія або приватизація

Для нас ключове завдання – щоб у морські порти зайшли знакові світові інвестори. Якщо в Україні працюватимуть світові компанії, то буде і важлива для нас конкуренція.
На цьому наголосив міністр інфраструктури України Володимир Омелян в ефірі програми HARD з Влащенко на телеканалі ZIK.
«Якщо у випадку із «Укрзалізницею» ще можна навести лад, то у ситуації із морськими портами єдине, що їх врятує– це концесія або приватизація. Ми як Міністерство виступаємо за концесію.
У цій сфері переплетено дуже багато приватних інтересів, і при майже непрацюючій правоохоронній системі навести там порядок практично неможливо», – констатував Володимир Омелян.
Своєю чергою ведуча програми зауважила, що майже у кожному пароплавстві є місцеві «смотрящі», які перенаправляють усі потоки на себе.
«У випадку з «Дунайським пароплавством» взагалі була патова ситуація довгий період часу. Там працювали за дуже простими схемами, коли судна переводили в офшор, збільшуючи свої прибутки, натомість держава отримувала копійки.
Але сподіваюся, що зараз новий керівник зможе навести лад у компанії, якщо ж ні – будемо робити якісь висновки», – підкреслив міністр інфраструктури.
Однак урядовець визнав, що насправді ефективним може бути тільки приватний власник.
«Для нас ключове завдання – щоб у морські порти зайшли знакові світові інвестори. Адже якщо в Україні працюватимуть світові компанії, то буде і важлива для нас конкуренція», – підсумував Володимир Омелян.