Новини » Суспільство 2 травня, 2018, 13:58
«Львівобленерго» запускає новий сервіс: повідомити про відсутність світла можна на сайті

На сайті «Львівобленерго» у тестовому режим запрацював сервіс, де можна повідомити про відсутність електроенергії чи обірвані проводи електромереж.

Як повідомляють у прес-службі компанії, сервіс доступний у розділі «Чому немає світла».

На цій сторінці можна дізнатись про причини відсутності світла в помешканні, а якщо за Вашою адресою інформації немає – можна одразу ж повідомити про це, скориставшись новим сервісом», – йдеться у повідомленні.

Аби повідомити про відсутність світла чи обірвані проводи електромереж на сайті «Львівобленерго», необхідно у відповідній формі вказати прізвище, ім’я та по батькові, точну адресу, контактний телефон, описати проблему та обрати район. Водночас, некоректні чи недостовірні повідомлення від користувачів сервісу розглядати не будуть.

«Звертаємо увагу, що власністю ПрАТ «Львівобленерго» є кабельні і повітряні електромережі, які надходять лише до ввідного щитка будинку Тож якщо світло відсутнє тільки у Вашій квартирі чи лише частині багатоквартирного будинку – проблема у внутрішньобудинкових електромережах, які перебувають на балансі власників будинків. Відтак, у такій ситуації Вам потрібно звертатись до ОСББ, ЖЕКу, які обслуговують Ваш будинок, чи до аварійної комунальної служби», – повідомляють у компанії.

 

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
Top
2020-12-05 06:21 :12