вівторок, 24 квітня, 2018, 9:37 блоги Політика
Часи змінюються – традиції ні. Роздуми про «Укравтодор»
Олег Рибальченко
студент Київського Національного університету імені Тараса Шевченка

Що потрібно для функціонування посадовця, в.о. голови «Укравтодору», поляка Славоміра Новака? Так щоб і громадськість була задоволена позитивними інтерв’ю та обіцянками, фінансові оборудки і щоб зацікавлені особи продовжили отримувати вигоду, а сам пан Новак не переобтяжувався б, мав би змогу їздити до Польщі та займатися в тренажерному залі в робочий час. Правильно. Приставити до нього радника на «громадських засадах».

Для Славоміра Новака таким радником є Віра Богданівна Бічуя. Робоче місце якої – у приймальні в.о. голови «Укравтодору». Попори скромний статус радника, вона має доступ до всіх внутрішніх документі «Укравтодору», бере участь в нарадах в.о. голови «Укравтодору», зустрічах з іноземними делегаціями та надає усні розпорядження від імені керівника «Укравтодору» підлеглим.

Віра Бічуя, разом з чоловіком Назаром, тісно пов’язані з польською компанією «Кульчик Фаундейшн» (Kulczyk Foundation), управляють якою спадкоємці покійного польського олігарха Яна Кульчика, Домініка та Себастьян.

<nbsp;>

Одним з напрямків діяльності «Kulczyk Foundation» є стратегічні проекти дорожньої інфраструктури в Польщі та сусідніх країнах. Україна має інтерес для компанії як стратегічний ринок. Інтерес для компанії становить будівництво концесійних доріг, анонсованих міністром інфраструктури Володимиром Омеляном та керівництвом «Укравтодору».

Цікавим фактом є те що, мати Віри Бічуї – Мартин Леся Михайлівна є бенефіціарним власником ТОВ «Дорожні технології», що спеціалізується на будівництві доріг та автострад. Цікаво буде спостерігати за везінням цієї компанії на тендерах та якістю виконаних робіт в проектах, де компанія буде підрядником чи субпідрядником.

В принципі, наявність пов’язаних, «ручних» компаній для виконання робіт є традиційною практикою для «Укравтодору». Проте, як виявилося, це не найжахливіше що може бути.

З документу, що потрапив в розпорядження ГО «Антикорупційний блокпост», стало відомо, що Міжнародний банк здивований невідповідністю підписів, що залишав Славомір Новак на попередніх договорах, та тим, який стоїть на документі, що Україна направляла до Світового банку, з метою отримання фінансування інфраструктури.

<nbsp;>

Опис дій, які потрібно виконати українській стороні для Світового банку, належить до категорії пояснень для «недалеких».

Ганебний факт, адже в даній ситуації, «реформований» «Укравтодор» з іноземним керівництвом є об’єктом агресії для українських водіїв, через відсутність власне доріг, та посміховиськом для європейських партнерів.

Також рекомендуємо, ознайомитися зі спецпроектом-розслідуванням Телеканалу ZIK та ГО «Антикорупційний блокпост» – Битий шлях, на тему діяльності «Укравтодору».

 

 

Редакція не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють у блогах на сторінках ZIK.UA.
* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-26 09:29 :28