понеділок, 23 квітня, 2018, 23:24 Політика
Загострення теми церкви – спроба Порошенка залишити своє ім’я в історії, – Олександр Мартиненко
ZIK
ZIK

Останнім часом Петро Порошенко кожного тижня або кожні два тижні когось перемагає. Цих перемог настільки багато, що люди починають забувати, які з них були ще минулого місяця. Після загострення теми церкви ніхто вже не згадає перемогу в Стокгольмському арбітражі над «Газпромом».

Про це в ефірі інтелектуально-політичного ток-шоу «Гра у класику» з Сергієм Рахманіним на телеканалі ZIK заявив генеральний директор «Інтерфакс-Україна» Олександр Мартиненко.

«Аби проаналізувати причини для нових спроб отримання автокефалії Української церкви, потрібно знаходитись глибоко в голові Петра Олексійовича. Але, безумовно, це бажання залишитись в історії бодай до 2019 року», – вважає Олександр Мартиненко.

Окрім цього він підкреслив, що історію варто поділяти на стратегічну, яка вимірюється століттями, і таку, що вимірюється роками.

«Це більшою мірою про історію 18-19 років. У 2016 році Верховна Рада вже голосувала за це. І тепер поява такої світлої ідеї на нашому політичному майданчику. Це така собі «перша ластівка» 2019 року», – зазначив журналіст.

Проте, каже генеральний директор «Інтерфакс-Україна», в українській політиці перемоги з’являються занадто часто.

«У нас останнім часом кожного тижня або кожні два тижні Петро Порошенко когось перемагає. Їх настільки багато, що люди починають забувати, яка перемога була ще місяць тому. Наприклад ніхто вже не пам’ятає, що ми виграли Стокгольмський арбітраж у «Газпрому», – переконаний Мартиненко.

Також він висловив думку, що перемога у питанні української церкви навряд наступить швидше 2019 року.

«Навряд до 2019 року синод Вселенського патріарха прийме це рішення. Мені кажуть, що це довгий процес, який триватиме роками. Але про його початок у 2019 році згадають. Проте чи допоможе це Петру Порошенку – сумніваюсь», – каже експерт.

То чи означає це, що вдаючись до таких рішень Петро Порошенко не дуже вірить, що йому вдасться здобувати більш прагматичні перемоги?

«Він свято вірить, що потрібні перемоги не прагматичні, а символічні. Вони значно вагоміші для людей, ніж реальні, які їх мало цікавлять. А от телевізійні перемоги значно більше впливають на людей», – запевнив журналіст.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-10-20 03:37 :11