середа, 21 березня, 2018, 10:55 блоги Суспільство
Влад Волошин хотів літати
Зоя Казанжи
журналістка, письменниця, радник із комунікацій в агенції E'COMM
Владислав Волошин. Фото Прилепа Олександр / УНІАН
Владислав Волошин. Фото Прилепа Олександр / УНІАН

Про Олексія Савченка, нинішнього голову Миколаївської ОДА, країна дізналась через його численні граматичні помилки, які він допустив, беручи участь в конкурсі на посаду глави області. Крім того, кандидат відповідав на запитання письмового тестування з прямо таки нелюдською швидкістю.

Ми всі посміялися-постібалися, а кікбоксер і самбіст, колишній власник футбольного клубу «Десна» тим часом став переможцем конкурсу і обійняв посаду голови ОДА. Про військового льотчика Владислава Волошина країна дізналась спекотного у всіх відношеннях серпня 2014 року.

Тоді два літаки СУ-25 мали завдання знищити сили російських військових та проросійських бойовиків, які перекрили шлях виходу з Іловайська нашим військовим. Проте літак Владислава СУ-25М1 був уражений і втратив керування.

Владиславу вдалось катапультуватись. Про те, як він, поранений, четверо діб вибирався з пастки до своїх, можна зняти серіал.

Пройшло майже чотири роки.

Олексій Савченко зараз на лікарняному.

Владислав Волошин зараз мертвий.

А між цими роками глава ОДА Савченко продовжував тішити країну то своїм перебитим носом, то своєю абсолютно дурною публічною поведінкою і прийняттям рішень, до яких завжди була ціла низка запитань.

Волошин за цей час звільнився з Повітряних Сил. Пережив звинувачення у причетності до збиття малайзійського Боїнгу (повністю спростованого нідерландською комісією), а в грудні 2017 року став в.о. генерального директора КП «Миколаївський міжнародний аеропорт».

Скандали довкола Миколаївського аеропорту в публічному просторі часто пов’язували з персоною Олексія Савченка та з його оточенням.

Після самогубства Владислава Волошина про це прямо говорять миколаївці. Знайомі загиблого Владислава не виключають, що причиною самогубства стали саме тендерні схеми, які виникли під час ремонту аеропорту. І тиск з боку оточення Савченка. Той тендер, який нав’язувала влада, ніхто проводити не хотів – ані попередній директор, ані загиблий Волошин.

Більше того, попереднього директора Михайла Галайка заарештували в кабінеті все того ж сумнозвісного Савченка. Начебто за хабар для Савченка. Начебто директор намагався подовжити свій контракт на роботу.

Миколаївський журналіст Андрій Лохматов писав про сумнівні схеми і липові тендери. Більше того, саме він опублікував листування Волошина у Whats App, де останній жалівся з приводу тиску глави ОГА Савченка. В тому листуванні були такі фрази: «Я его не боюсь. Детей как-то без отца неохота оставлять. Хотя, суко, суицидальные наклонности мысли меня уже неделю не покидают».

Я читала раніше тексти журналіста Андрія Лохматова та юристки Тетяни Локацької. Ситуація була свавільною, нахабною та досить прогнозованою у своїй вседозволеності.

Я дивилась сьогодні репортаж телеканалу 1+1, де заступник директора, юрист, голова профкому аеропорту відкрито говорять про тиск на Волошина.

Я сумніваюсь, що загиблий мав пряме відношення до тендерів взагалі. Але те, що в Миколаєві відбувалась фігня, це факт.

І якось мені навіть не хочеться торкатися теми оцих конкурсів на топ-посади в країні з абсолютно прогнозованим результатом. І не хочеться писати в черговий раз про політичну відповідальність і Президента, і прем’єр-міністра.

Але мені хочеться задати одне-єдине запитання: де ви берете таких, як Савченко?! Мабуть, він ще один із найкращих там, де ви їх берете?

Звичайно, почалося розслідування загибелі Волошина. ЗМІ пишуть, що це розслідування очолює Юрій Мороз. Той самий, що кілька років тому працював віце-президентом Авант-Банку, де в 2011-2012 роках головою правління був нинішній очільник Миколаївщини Савченко.

Тепер думаю, чи треба нам перейматися з приводу того, що хлопці точно проведуть неупереджене слідство?

Насправді Влад Волошин хотів літати. Його знайомі волонтери навіть пропонували зібрати гроші, щоб той мав змогу перевчитися на цивільного пілота і отримати ліцензію. Відмовився.

Навесні 2017 року все-таки відучився в Кропивницькому. Залишалося відлітати на тренажері, щоб отримати ліцензію комерційного пілота. Кажуть, це коштує 10 тисяч євро, яких у нього, колишнього жителя Луганщини, не було. Як і житла у Миколаєві, де він жив з дружиною і двома маленькими дітьми.

Владислав Волошин. 29 років.

Міг би жити, ростити дітей, смажити м’ясо, пити вино, ходити в кіно, сміятися з друзями, любити дружину, літати.

Із цього всього залишилося тільки одне – полетів.

Редакція не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють у блогах на сторінках ZIK.UA.
* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-12-11 18:10 :53