середа, 21 лютого, 2018, 12:43 Світ
У літака Ан-148, що розбився в Підмосков’ї, могла не спрацювати сигналізація, – конструктор
Місце катастрофи літака Ан-148 у Підмосков’ї. Фото: ZIK/EPA-EFE/ALEXANDER OLEINIKOV
Місце катастрофи літака Ан-148 у Підмосков’ї. Фото: ZIK/EPA-EFE/ALEXANDER OLEINIKOV

У літака Ан-148, що розбився 11 лютого в Підмосков’ї, могла не спрацювати сигналізація про відключений обігрів датчиків.

Таку версію висунув в інтерв’ю МК колишній генеральний конструктор «Антонова», де був розроблений Ан-148, Дмитро Ківа, – повідомляє «Медуза».

«У командира є перед очима табло, де написано: включіть обігрів ПВД (приймачів повітряного тиску). І якщо другий пілот не включив, то у командира спрацьовує попередження. Спрацьовує також світлова сигналізація – жовтим кольором горить кнопка», – розповів Ківа.

За словами колишнього генерального конструктора «Антонова», одна з систем попередження могла не спрацювати. Однак ситуацію, при якій відключилися і світлова сигналізація, і індикація на табло, він повністю виключив.

Інший експерт з авіагалузі також припустив, що у Ан-148 могла або не спрацювати сигналізація про відключений обігрів датчиків або вони з якихось причин не звертали увагу на попередження.

«Судячи з того, що дії екіпажу були абсолютно неузгоджені – командир ніс опускав, щоб швидкість набрати, другий пілот, навпаки, продовжував в колишньому режимі управляти лайнером – це значить, вони не розуміли, що відбувається. Тобто сигналізація, швидше за все, не спрацювала», – заявив він.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-12-14 17:31 :19