понеділок, 19 лютого, 2018, 11:03 Суспільство
Американські вчені розгадали секрет довголіття
Фото: theguardian.com/Alamy Stock Photo

Вчені вже давно цікавилися довгожителями, проте лише тепер розгадали секрет їхнього довголіття.

Науковці з Північно-Західного університету США повідомили, що дослідження вказують на те, що довгожителі більш стійкі до життєвих труднощів, вони більш екстравертивні й менш невротичні, – інформує видання The Guardian.

Окрім цього, аналізуючи мозок 10 довгожителів вже після їхньої смерті, дослідники виявили, що ці особи мають більше клітин головного мозку – веретеноподібних нейронів, ніж літні люди.

Найбільше їх спостерігалося у передній поясній корі головного мозку, яка відповідає за увагу та робочу пам’ять. Ця область у довгожителів виявилася більшою, ніж у людей, віком 50-60 років.

Дослідження показали, що існують й інші відмінності.

Наприклад, у 80-річних мозок зменшуються майже у 2,5 раза, порівняно з мозком довгожителів.

Вчені також дослідили наявність у мозку аномального білка амілоїду, скупчення якого може призвести до порушення білкового обміну, який пов’язаний з хворобою Альцгеймера.

Клаудіа Кавас, геріатричний невропатолог з Каліфорнійського університету в Ірвайні, США, зазначила, що у той час як деякі довгожителі мали деформовані білки, це не вплинуло на їхню пам’ять.

Команда сподівається, що ці висновки можуть допомогти вченим зрозуміти, що спричиняє хворобу Альцгеймера та інші деменції, і чому деякі люди можуть бути стійкими до них.

Дослідники також виявили, що шкідливі звички не обов’язково скорочують життя: багато довгожителів палять та вживають алкогольні напої.

Переклад з англійської Оксани Вергелес, для ІА ZIK