четвер, 15 лютого, 2018, 10:59 Економіка
Мінфін і ДФС удосконалять систему ризиків з ПДВ, – проект рішення
agropolit.com
agropolit.com

У Міністерстві фінансів спільно з Державною фіскальною службою напрацювали проект Постанови щодо подальшої роботи системи ризиків з ПДВ.

Як повідомляє прес-служба Мінфіну, проект рішення обговорили з представниками малого, середнього та великого бізнесу і експертами.

«Ми представляємо для публічного обговорення напрацьовані рішення і готові далі працювати з усіма зацікавленими сторонами для того, щоб знайти спільну позицію щодо принципів роботи системи ризиків з ПДВ, яка забезпечить інтереси малого, середнього та великого бізнесу та не дозволить розкрадання бюджету «, – зазначив міністр фінансів Олександр Данилюк.

Учасники зустрічі висловили свої пропозиції, які будуть враховані у проекті Постанови, повідомляє прес-служба відомства.

Мінфін планує продовжити обговорення Проекту та пропозицій до нього зі всіма зацікавленими сторонами. Після цього проект буде внесено на розгляд Кабінету Міністрів.

Проект Постанови передбачає такі зміни:

  • Для зменшення випадків зупинки реєстрації податкових накладних встановлюється «відсікаючий критерій» 3% та поріг обсягу постачання за місяць у розмірі 500 тис. грн;
  • Раніше узгодження критеріїв оцінки тривало деякий час, що давало змогу деяким платникам користуватися фіктивним кредитом. Пропонується, щоб для оперативного реагування ДФС встановлювала критерії оцінки ризиків. Аби забезпечити прозорість цього процесу, ДФС повинна попередньо узгоджувати ці критерії з Міністерством фінансів та публікувати на офіційному сайті.
  • Для малого та середнього бізнесу запроваджуються показники позитивної податкової історії. Податкові накладні з ризиковою операцією по платниках з позитивною податковою історією зупинятися не будуть.
  • Запроваджується електронний реєстр зупинених податкових накладних, в якому платник в онлайн режимі зможе знайти інформацію щодо розгляду та статусу зупинених податкових накладних. Це рішення зробить процес прозорішим.
  • Для оперативності розгляду пояснень та документів передбачається створення комісій на регіональному та центральному рівні. Прийняті рішення комісій регіонального та центрального рівнів набувають чинності після реєстрації їх в електронному Реєстрі зупинених податкових накладних.
  • Якщо рішення Комісій не зареєстровані протягом семи робочих днів, зупинена податкова накладна/ розрахунок коригування реєструється в автоматичному режимі.
  • Допрацьована форма рішення про відмову в реєстрації. Зокрема, в рішенні буде зазначатися чітка вмотивована підстава відмови. У випадку ненадання та/або надання документів, які складені з порушенням законодавства, у формі буде зазначатися конкретний документ, якого це стосується.
  • Врегульовується питання реєстрації ПН/РК для платників, по яких до 01.12.2017 року було зупинено ПН/РК та не подано пояснень та документів.
* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-10-16 21:13 :42