live

Продюсер Ягольник: Зірки російського шоу-бізнесу – агенти впливу пропаганди

Зірки російського шоу-бізнесу – це агенти впливу, які роблять вигідні для російської пропаганди заяви для того, аби пом'якшувати українське суспільство. Українська влада не використовує артистів для пропаганди, бо в нас немає двох законів, які дозволили б розвиватися індустрії.

Про це в ефірі програми «Перші про головне. Коментарі» (щобудня о 13:00–15:00 та 17:00–19:00 на телеканалі ZIK) заявив продюсер Олександр Ягольник.

«Термін «агент впливу» з'явився навіть не в цьому столітті. Зірки шоу-бізнесу це агенти впливу, які роблять необхідні для російської пропаганди заяви, які допомагають тримати у вузді своїх громадян і пом'якшувати українське суспільство. До речі, у жодному шоу-бізнесі країн, які воювали з фашистською Німеччиною, не було зірки чи кінозірки, яка б хотіла виступати в Берліні», – переконаний пан Ягольник.

Гість програми вважає позитивом те, що після чотирьох років війни влада нарешті визначилася хоча б зі своїм ставленням до таких артистів

«В'ячеслав Кириленко підготував з цього приводу закон. Він дуже м'який, але мені подобається в ньому те, що він визначає ставлення держави до цього явища», – відзначив пан Ягольник.

Також продюсер пояснив, що українська влада не використовує артистів для пропаганди, бо в нас немає двох законів, які дозволили б розвиватися шоу-індустрії – це закони про роялті, спонсорство та меценатство.

«Завдяки тому, що ці закони працюють у Росії, вони можуть платити в 3-4 рази більші гонорари. Ставлення держави всі роки незалежності було таким ганебним, що наслідки ми маємо і до сьогодні», – підсумував Олександр Ягольник.



Loading...
Loading...
Loading...