Новини » Львів 7 лютого, 2018, 10:32
«Гаряча лінія Львова» прийматиме скарги містян у Facebook

«Гаряча лінія» міста «15-80» відкрила в Інтернеті Facebook-групу «Гаряча лінія міста Львова», до якої може долучитись кожен.

Як повідомили у прес-службі ЛМР, в групі оприлюднюють інформацію «Гарячої лінії», повідомляючи про надзвичайні події в житті міста. Вона також задумана як платформа для обміну інформацією і думками між мешканцями міста та виконавчими службами.

«Якщо у львів’янина чи гостя міста з’явиться цікава, або ж важлива інформація, в тому числі фото, відео, то її можна надіслати в групу. Після модерування адміністратор прийме рішення про її розміщення в групі. Якщо ж є потреба повідомити про нагальну і надзвичайну подію, що загрожує життю і безпеці людей, то потрібно терміново телефонувати до екстрених служб (101, 102, 103, 104), а в групу можна надсилати фото, відео і додаткові коментарі», – повідомили у мерії.

Також дізнатись аварійні робіт в місті можна на сторінці 1580.lviv.ua, а довідатися, чому немає світла, можна на сайті ПАТ «Львівобленерго».

«Гаряча лінія» міста 15-80 працює цілодобово, і на неї можна телефонувати з мобільного (безкоштовно для абонентів операторів «Vodafone», «Лайфселл», «Київстар») та стаціонарного телефонів.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-05-23 20:48 :45