четвер, 18 січня, 2018, 17:27 Суспільство
Звинувачення щодо фінансування ZIKу Медведчуком безпідставні, – заява телеканалу
ЗІК
ЗІК

Телеканал ZIK заявляє про безпідставність звинувачень екс-працівників Роксани Руно та Гайгисиза Гелдієва про причетність до фінансування телеканалу Віктора Медведчука. Інформація про структуру власності медіа-холдингу ZIK є прозорою та у відкритому доступі згідно з чинним законодавством. Бенефіціаром ZIKу є траст, до якого входять дружина та доньки львівського бізнесмена Петра Димінського.

Про це йдеться у заяві телеканалу ZIK.

«З огляду на незалежну редакційну політику, якої неухильно дотримується телеканал, ледь не з перших років існування на медіаринку циркулюють нездорові чутки, покликані завдати репутаційних втрат ZIKу. В часи режиму Януковича його зараховували до власності екс-керівника Міністерства доходів і зборів Олександра Клименка. Потім на сайті телеканалу «Еспресо», який ще тоді належав нинішньому нардепу Миколі Княжицькому, ZIK став власністю олігарха Сергія Курченка. Пізніше – колишні працівники медіа-холдингу намагалися «долучити» канал то до екс-регіоналів, то до представників «Опоблоку». Наразі – до орбіти впливу одіозного лідера «Українського вибору» Віктора Медведчука.

«Такі закиди є абсолютним абсурдом. Покажіть бодай одну новину, інтерв’ю, будь-який інформаційний прояв чи їх низку, які могли б свідчити про афілійованість редакційної політики каналу з Віктором Медведчуком, – коментує шеф-редактор медіа-холдингу ZIK Данило Нікуленко. – До останнього не хотів коментувати висловлювання Роксани Руно, яку глибоко поважаю за внесок у розвиток каналу, про те, що, буцімто, вона отримала від керівництва побажання появи Медведчука в ефірі ZIKу. Однак змушений це зробити, адже ситуація, на превеликий жаль, була перекручена і може завдати репутаційної шкоди телеканалу.

Отже, у день обміну полоненими гостьові редактори нашого каналу у рамках щоденних токінгів (так ми називаємо студійну програму обговорень останніх новин «Перші про головне. Коментарі») запропонували наживо у телефонному режимі на кілька хвилин включити коментар одного з учасників процесу Віктора Медведчука (до речі, як це і відбулось на кількох українських каналах). Однак Роксаною було прийнято рішення заборонити це включення. У нашій цілком мирній і робочій розмові вона пояснила своє рішення особистою позицією. Я наголосив, що поділяю її як громадянин, однак ставлю під сумнів як медійник, адже гостьова служба має право запрошувати до слова усіх учасників процесу, а суспільство – мати повний спектр думок і обирати для себе прийнятну. На цьому нашу розмову було завершено, телефонний коментар в ефірі так і не з’явився, адже Роксана, згідно з нашими домовленостями, мала право ухвалювати остаточне рішення. Більше до цієї теми ми не повертались і лише після розставання Роксани з каналом її було викривлено і подано саме в такому ключі, що є вкрай нечесно і просто, по-людськи, образливо.

Ще раз хочу наголосити – ZIK є і буде абсолютно доступним майданчиком правди для всіх, хто цього прагне. І варити страву з об’єктивності, журналістських стандартів, балансу думок і, водночас, власних уподобань ми ніколи не будемо. Адже, як дуже влучно сказала Наталя Лігачова, «найбільш небезпечна залежність сьогодні для журналіста – це залежність від власних переконань»…

P.S. До речі, один із сюжетів викривального проекту ZIKу «Пестуни долі» присвячений саме Віктору Медведчуку. А в суботньому ефірі «Історичної правди з Вахтангом Кіпіані» йтиметься про Василя Стуса і роль, яку адвокат Медведчук відіграв у житті й смерті поета...

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-10-17 14:21 :24