неділя, 14 січня, 2018, 1:05 Політика
Оновлено: Порошенко у 2007 році обіцяв ФСБ не займатись антиросійською діяльністю, - Панфілов
Руставі-2
Руставі-2

Грузинський телеканал «Руставі-2» опублікував копії звернень президента Петра Порошенка до ФСБ, датовані лютим 2007 року, де він обіцяє не діяти проти інтересів Росії.

Про це написав професор Державного університету Ілії у Грузії Олег Панфілов у своєму блозі.

«Грузинський телеканал «Руставі-2» зробив Петру Порошенко новорічний подарунок – опублікував факсиміле його заяви і зобов’язання в ФСБ РФ, датовані 2007 роком, в яких він давав зобов’язання не займатися антиросійською діяльністю», – зазначив Панфілов.

На копіях однієї зі заяв видно дату – 3 лютого 2007 року. Саме в той день тоді ще народного депутата Порошенка не пустили у Росію.

«Я, громадянин України Порошенко Петро Олексійович 26.09.1965 р.н, в період перебування на території Російської Федерації зобов’язуюсь неуклонітельно дотримуватися російському законодавству, не брати участь в діяльності, спрямованій проти інтересів РФ», – зазначено в заяві.

В іншій заяві до директора ФСБ Порошенко стверджує, що недопуск його на територію Росіїх є необов’язковим, «так як до антиросійської кампанії президента Ющенка я не маю жодного стосунку. Є одним із засновників «Партії регіонів».

Як відомо, 3 лютого 2007 року Петра Порошенка не впустили на територію Росії.

6 лютого стало відомо про те, що Порошенку заборонено в’їзд на територію Російської Федерації.

Оновлено

У прес-службі Адміністрації Президента України назвали фейком оприлюднені «документи».

Оприлюднені так звані «документи» від імені Петра Порошенка є низькопробною підробкою та фейком, виготовленим і закинутим телекомпанії Руставі-2 спецслужбою Росії.

Найкрасномовніше про провал ФСБ свідчить факт, який легко перевірити. Олексій Порошенко одружився у Києві у вересні 2013 року, тому у старшого сина Петра Порошенка у 2007 році не було дружини.

Прес-служба Адміністрації Президента звертається до ЗМІ з проханням не поширювати фейкову інформацію, що носить явно замовний з боку країни-агресора характер. А з боку медіа, які поширили неперевірену інформацію, зокрема «Українська правда» і Newsone, розраховуємо на публічне вибачення.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-08-19 14:57 :50