Новини » Львів 22 грудня, 2017, 15:52
У Львові відкрили центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго»

Сьогодні, 22 грудня, у Львові відкрили центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго», який надає свої послуги не лише для споживачів міста Львова, але й всієї області.

Про це повідомила прес-служба ЛМР.

У День енергетика, 22 грудня ПрАТ «Львівобленерго» відкрило центр обслуговування клієнтів на вул. Шевченка,1. За цією ж адресою вже кілька років працює центр обслуговування для юридичних клієнтів-суб’єктів господарювання. Це нова форма роботи зі споживачами компанії для підвищення якості надання послуг. Тут клієнти «Львівобленерго» – побутові споживачі – зможуть вирішити більшість питань, з якими вони звертаються до районних відділень, а саме: подати показ електролічильника, оформити пільги на оплату спожитої електроенергії, укласти договір про користування електричною енергією, отримати інформацію та роз’яснення про нарахування за світло, внести корективи у рахунок за необхідності, укласти договір про реструктуризацію заборгованості тощо. Крім цього, працівники Центру надають роз’яснення з питань реєстрації та роботи онлайн-сервісу «Персональний кабінет». Для цього облаштували окремий комп’ютер, яким зможуть скористатись і клієнти.

Центр надає свої послуги не лише для споживачів міста Львова, але й всієї області. Прийом клієнтів здійснюється за електронною чергою. Зареєструватись в черзі можна за допомогою боксу, який встановлений одразу ж в залі для прийому споживачів. Опісля відвідувачі можуть оцінити якість обслуговування та залишити свій відгук про центр на спеціально обладнаному планшеті.

Графік прийому клієнтів: 8.00 – 17.00 (понеділок – четвер), без обідньої перерви; 8.00 – 16.00 (п’ятниця), без обідньої перерви.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
Top
2020-11-28 02:13 :24