четвер, 14 грудня, 2017, 22:25 Політика
Богословська пропонує замінити політичну рекламу дебатами

Я впевнена, що ми домовимося і абсолютна більшість підтримає те, щоб заборонити пряму рекламу в ЗМІ і зробити обов’язковою участь політичних партій та їх кандидатів у дебатах.

Про це в ефірі програми Zіткнення з Роксаною Руно (щовівторка та щочетверга о 20:00 на телеканалі ZIK) заявила народний депутат України кількох попередніх скликань Інна Богословська.

Гостя програми назвала дві позиції, із якими, на її думку, погодиться величезна кількість українських виборців:

«Перша – заборона політичної реклами. Тому що у політиці треба передавати сутність, а не обкладинку. Адже коли за допомогою реклами «Народний фронт» отримав перше місце у парламенті, але партії немає, програми немає, ідеології також немає, але, десятки мільйони доларів вони кинули на телевізійну рекламу. І вже через місяць із 23% підтримки вони отримали нуль. Оце вам результат того, що в Україні не заборонена реклама»,– вважає Інна Богословська.

Разом з тим гостя програми зауважила, що у більшості країн світу політична реклама заборонена, натомість, проводяться дебати.

«І я впевнена, що ми домовимося і абсолютна більшість підтримає те, щоб заборонити пряму рекламу в ЗМІ і зробити обов’язковою участь політичних партій та їх кандидатів у дебатах. Однак, якщо відмовилися від дебатів ­– знімаєтеся з виборів»,– зазначила Богословська.

А от друга позиція, з якою, на думку Богословської погодяться українці – викуп голосів пасивних виборців.

«Якщо вони хочуть отримати від держави гроші і не проголосувати, їм треба в цьому допомогти. Це частина людей, які не мають права брати на себе відповідальність за вибір влади, але вони здатні і хочуть продати свій голос, а держава має право його купити»,– додала Інна Богословська.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2018-01-24 09:55:19