четвер, 30 листопада, 2017, 15:57 Львів
В ЛМР визнали, що тролейбусні опори на пр. Свободи аварійні та обманули про їх ремонт
Тролейбусна опора, що впала на припарковану машину на проспекті Свободи у Львові. Фото: city-adm.lviv.ua
Тролейбусна опора, що впала на припарковану машину на проспекті Свободи у Львові. Фото: city-adm.lviv.ua

У 2014 році, коли монтували продовження тролейбусного маршруту № 13 на пр. Свободи, усі старі опори були, нібито, реставровані та підсилені новими. Тоді мережа була прийнята в експлуатацію з гарантією на 15 років. Але пропрацювала вона заледве три – і тепер потребує заміни аварійних опор. Хто ж буде платити за це – у ЛМР стверджують, що страхова компанія. Страховики ж заперечують: вони не мають намір платити за «халтуру».

Про це стало відомо з листа Управління транспорту ЛМР у відповідь на інформаційний запит ІА ZIK та коментаря фахівців СК «Княжа».

У ЛМР визнали, що падіння опори сталося «у зв’язку з значним ушкодженням корозією».

Але ж у 2014 році у мерії повідомляли, що у Львові на проспекті Свободи встановили додаткові опори, щоб витримали продовжену тролейбусну гілку. Оскільки тим, що є не по силі подвійне навантаження. Адже чимало з них – аварійні. На нові стовпи, окрім освітлення, змонтують й електромережу.

«Невідомо, в якому стані перебуває сама несуча труба. Для цього треба демонтувати. Є деякі тріснуті, треба доробляти. Деякі стовпи треба доробляти», – зазначив тоді майстер-реставратор Юрій Миколаїшин.

Та, очевидно, перевіряли та реставрували лише опори на непарній частині пр. Свободи – ті, які мають історичну та мистецьку цінність.

Усі ж решту, не виключено, що просто пофарбували та залишили. Дізнатися про це більше не вдалося, оскільки прохання надати акт приймання лінії було проігнороване. Відповіли лише, що лінію прийнято в експлуатацію комісією ЛКП Львівелектротранс, де за стан опор відповідають працівники служби енергогосподарства.

Тут же фахівці Управління транспорту додали, що гарантійний термін використання лінії становить 15 років. І те, що аварійна ситуація сталась лише через три роки, їх не турбує, адже, виявляється, лінія застрахована і місто не буде платити за її ремонт:

«Контактна мережа є застрахована в страховій компанії «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» і, відповідно, покриття збитків проводиться не з бюджету, а за рахунок страхової компанії».

У офісі страхової компанії «Княжа» у коментарі ІА ZIK спростували інформацію Управління транспорту: по цьому конкретному випадку до них ніхто не звертався і жодних виплат вони не робили! Хоча й підтвердили, що контактні лінії електротранспорту у них застраховані. Але, звичайно ж, вони не мають намір виплачувати за таку аварію, яка трапилась на недавно змонтованій ділянці.

Стосовно того, хто буде платити за ремонт авто, яке пошкодила опора, що впала, у ЛМР чомусь не відповіли. Натомість на завершення запевнили:

«З метою недопущення аварійних ситуацій, вищевказане підприємство проводить роботи по заміні аварійних опор на просп. Свободи».

Чому цього не було зроблено від самого початку, як і має бути, так і не відомо, але тепер у ЛМР стверджують, що все буде гаразд.

Нагадаємо, падіння опори трапилось 24 жовтня. Ремонтні роботи, які розпочались цього ж вечора спричинили транспортний колапс у місті.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-19 21:53 :42