четвер, 30 листопада, 2017, 14:36 Львів
800 споживачів Дрогобицького водоканалу уже скористалися новим форматом передачі показників

Впродовж місяця близько 800 споживачів КП «Дрогобичводоканал» використали нові, розроблені підприємством, можливості передачі показників лічильників шляхом SMS-повідомлення, VIBER-повідомлення та через онлайн додаток «Комірка споживача» на сайті водоканалу.

Про це повідомив власкор IA ZIK з посиланням на речницю водоканалу Лесю Ясюру.

У службі збуту підприємства відзначають, що 800 споживачів – це приблизно 3% від усіх абонентів.

Адміністрація підприємства закликала споживачів, які ще не випробували нові форми передачі інформації, долучатися до сучасного та зручного формату співпраці з водоканалом. 

Показники лічильника можна передавати трьома способами: у форматі SMS-повідомлення та VIBER- повідомлення за номером  +38(097) 28 14 728 – для мешканців Дрогобича, сіл: Уріж, Нагуєвичі, Унятичі, Лішня, Михайлевичі, Почаєвичі, Раневичі, Модричі; за номером +38(097) 08 98 408 – для мешканців Стебника, сіл: Воля Довголуцька, Довголука, Уличне, Доброгостів, Станиля.

 Повідомлення має містити інформацію такого характеру: особовий рахунок (номер контракту), номер лічильника, його показник. Зразок: 11111 22222 00333, де 11111- номер особового рахунку,22222– номер лічильника(може також бути шестизначне та семизначне число), 00333 – показник лічильника.

Через онлайн додаток «Комірка споживача» на сайті http://vodokanal.drohobych.com.ua; за номерами телефонів: 2-31-08, 2-42-71 (Дрогобич), 44-22-49 (Стебник). Показники приймають щомісяця з 10 до 28 числа.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-07-20 06:09 :51