Новини » Львів

У «Львівобленерго» пояснили, чому дають рахунки на два місяці наперед

Представники «Львівобленерго» роз’яснили, чому надсилають рахунки на два місяці наперед для юридичних осіб, – так інформують клієнтів про майбутню оплату.

Про це йшлося на відповідній прес-конференції щодо цього питання, передає кореспондент ІА ZIK.

За словами директора з електропостачання «Львівобленерго» Костянтина Ющака, юридичні клієнти неодноразово зверталися із питаннями, чому їм вручають рахунок за обсяг електроенергії за два місяці наперед.

Як виявилось, таким чином юридичним особам пропонують підготуватися до майбутніх платежів. Такі рахунки не обовязково платити одразу.

«Візьмемо, до прикладу, типовий рахунок, який ми надаємо юридичним особам. Прошу звернути увагу на терміни оплати рахунку. Так, сьогодні, 16 листопада клієнт отримає рахунок за так званий період січня 2018 року – з 16.12 по 15.01. І йому здається, ніби він має це одразу оплатити. Однак в кінці чітко вказано – сплачувати потрібно до 15 грудня», – зазначив начальник відділу розрахунків та договорів Роман Гринчук.

Такі рахунки надсилають, щоб клієнти вчасно розраховувалися за спожиту електрику. Це дозволяє уникнути багатьох проблем.

«Зрозумійте, вчасна оплата за електрику дає можливість нормально розрахуватися за послуги із ДП «Енергоринок». Вони, у свою чергу, вчасно платитимуть за паливо. А вчасні розрахунки за паливо – це вчасні податки та виплачені зарплати. Тому ще раз до всіх звертаюся – прошу вас вчасно оплачувати рахунки», – наголосив пан Ющак.

Нагадаємо, раніше у «Львівобленерго» повідомили, кому встановлять «розумні» лічильники.

Loading...