Новини » Львів 21 вересня, 2017, 11:00
У Львові найчастіше телефонують на «гарячу лінію» через електропостачання і ліфти

У Львові виокремили топ-20 питань, з якими найчастіше мешканці телефонують на «гарячу лінію міста». Так, за останній місяць найбільше скарг було щодо системи електропостачання житлового будинку – 483 звернення, несправності ліфтів – 437, відсутність подачі холодної води – 377, порушення графіку руху громадського транспорту – 257 звернень.

Про це повідомила директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик, інформує прес-служба Львівської міської ради.

«Так ми бачимо, які сфери сьогодні в місті є найбільш проблемним – ті питання, з якими звертаються мешканці. Найбільше запитують щодо системи електропостачання житлового будинку. Далі – ліфти, подача холодної води, графік руху громадського транспорту. Поруч – відсоткове співвідношення. Таким чином, аналізуючи, ми будемо бачити динаміку, по яких зверненнях ідуть зміни, які питання порушують мешканці, для того, щоб правильно організувати роботу і приймати відповідні управлінські рішення», – зазначає Валентина Бартошик.

Зазначимо, що тепер, завдяки новому програмному забезпеченню, зареєстровані звернення скеровуються виключно до виконавця робіт. Особливістю сервісу також є те, що сьогодні всі служби міста, які мають необхідність інформувати мешканців про ті чи інші події, можуть оперативно розміщувати інформацію на порталі 15-80. Оператор, який приймає дзвінки, аналогічно автоматично отримує цю інформацію в програмному продукті, з яким він працює, і це значно спрощує його роботу, бо дозволяє приймати більшу кількість звернень від мешканців.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-05-23 20:14 :33