четвер, 7 вересня, 2017, 15:34 Львів
Громадський транспорт: Садовий заговорив про непрості часи, бо «держава увагу не звертає»
Маршрутки у Львові. Фото: Микола Тис/ZIK/Ілюстративне фото
Маршрутки у Львові. Фото: Микола Тис/ZIK/Ілюстративне фото

Наступного року місто може закупити до 10 трамваїв, 40 тролейбусів та 50 автобусів.

Про це на брифінгу розповів міський голова Львова Андрій Садовий, – передає прес-служба ЛМР.

А. Садовий також прокоментував ситуацію щодо автобусних перевезень від автостанцій.

«Є певний баланс автобусів в межах області. Кожна нова машина – це великі кошти – 3-5 млн грн. Зараз реалізоване рішення: люди з області мають приїжджати до автостанцій, а вже з автостанцій користуватись міським транспортом – це правильне рішення. Зараз єдиного варіанту, як додати додаткові автобуси, нема. Ми тим займаємось. З кожним днем ситуація стає більш стабільною.

Це рішення, яке є у всіх цивілізованих містах світу, що люди з області приїжджають на автостанцію і звідти пересідають на міський транспорт. У нас раніше було, що люди з одного села в інше село проїжджали через пр. Свободи. Це не піддається жодній дискусії. Є автостанція, з автостанції курсують наші автобуси, ми їх купуємо. Наступного року плануємо закупити понад 50 автобусів, до 40 тролейбусів і до 10 трамваїв для наших комунальних підприємств», – заявив міський голова.

А. Садовий також зазначив, вартість квитка в електротранспорті не покриває витрат на закупівлю нового транспорту.

«Новий трамвай коштує орієнтовно до 30 млн грн. Тариф 3 грн ніколи не покриє таких витрат, але ми будемо інвестувати міські кошти, бо важливо, щоб люди їздили в якісному транспорті. Програма «Львів 2020» передбачає до 2020 року оновлення 75% всього транспорту у Львові. З точки зору міста, ми своє завдання виконаємо для комунальних підприємств, то щодо приватних перевізників – є проблеми. Ще одна проблема – що багато водіїв звільняються і масово виїжджають в Польщу на роботу, бо там вони в декілька разів отримують більшу зарплату. Сьогодні катастрофічна проблема з кадрами. Ціна квитка не покриває собівартість самого проїзду, тому єдиний варіант – це компенсувати це все коштами місцевого бюджету, щоб люди мали можливість користуватись транспортом на прийнятному рівні», – сказав мер.

«Є сьогодні проблема водіїв на автобуси, на трамваї та тролейбуси. Люди бригадами звільнились і поїхали на роботу в Польщу. До речі, така сама проблема по усіх напрямках – «Львівсвітло», «Львівтеплоенерго». Нас чекають непрості часи. Ми не можемо платити такий рівень зарплати, який сьогодні є в країнах Європейського Союзу. Треба на державному рівні думати, бо держава на це увагу не звертає», – додав Садовий.

Також мер заявив, що усі автобуси, які місто закуповувало у місцевого виробника ЕлектронТранс, курсують на міських маршрутах.

«Усі автобуси від «Електрону» ми отримали, вони працюють. Пам’ятаєте, які були крики, СБУ, військова прокуратура, ходили-шукали. І що знайшли? Це були фейкові процеси, щоб очорнити громаду міста Львова. Всі ці автобуси сьогодні задіяні по транспортній мережі міста Львова», – додав А.Садовий.

Читайте також: Львівська міськрада по-фарисейськи коментує проблему добирання від АС «Західна»

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-18 20:29 :27